搜尋此網誌

2010年12月6日 星期一

Honeymoon 遊記 - Day 11 (Part II) - Manchester

Day 11 (Part II) - Manchester
住宿:
Brooklands Lodge Guest House
景點:  Manchester United FC / Manchester City

嘩...個蜜月遊記爭d爛尾呀....haha
繼續寫先得
完成Stadium Tour當然係行Museum啦


1999年三冠皇之路 = =b


入到獎盃房
不得不嘩嘩聲啦
數目多到相機都不能一張影得晒
只可以分批影
呢d就係皇者百年o既成就



球場模型好靚呀


哈哈....扮隊友合照


我愛碧咸 ^3^


呢日冇得係度食野啦,只好係門口影張相啦


返出去繼續影相


仲比我地遇到香港團,幫我地影合照添


之後搭返輕鐵出市區逛



曼市都有摩天輪架
Manchester Eye ^^



由於時間唔早啦,都冇再去搵景點影相
只係行下shopping mall後
就去搵食
之前guest house o既屋住介紹左間意大利餐廳比我地
係Brooksland前2個站落車後去搵啦
但唔知係咪行錯方向呢,搵唔到
最後我地去左一間食西餐o既酒吧食飯
酒吧內又有直播球場,岩晒呀
黎到曼市,消費又比倫敦平
我地又食左一餐豐富o既晚餐啦



食飽飽睇多陣波就返歸啦
開始有少少涼意
著返件褸穩陣呀



2 則留言:

  1.  快啲努力post埋剩吓嗰啲啦,你寫啲旅遊日誌好正啊!
    [版主回覆12/10/2010 15:04:00]係囉...其實淨返3日咋...我要加油呀..haha 兔ma成日掛住蒲babykindom囉~~

    回覆刪除
  2. 你個網好好呀~~寫得好詳細~我想問下你地點樣買波飛架?? 因為我都好想honey moon去睇波~但我地唔知點買飛~
    [版主回覆01/19/2012 00:30:34]Plan行程時已入會做member,諗住買飛方便d, 但其實主場對big four,真係未必抽到你買,所以建議你買佢地d package,around 199-250 GBP
    因為我去新特蘭睇作客賽事,我直接打去新特蘭訂飛,但只可以買主場位,作客位只有季票會員先買到

    回覆刪除