搜尋此網誌

2010年12月20日 星期一

(Mrs Chik Chik) Vivian & Alan's Wedding Ceremony @ Dec 18

岩岩個星期六就係Mrs Chik Chik o既大日子
可惜我一早應承左朋友去佢o既晚宴
所以只能出席佢地註冊儀式
準時到達教堂
仲有少少時間比我影下reception

簽返個Blog名先 ^^


好靚o既reception呀
最愛佢d波波簽名筆




之後入返教堂等候儀式開始
教堂好大好靚呀,佈置亦好得宜


好開心見到Vivian o既爸爸精神都唔錯
帶住靚靚o既Vivian進場


然後將愛女交俾Alan


Ceremony programme都係靚到爆架


今次係我第二次係教堂觀禮
比我感覺都係一樣
較其他註冊儀式莊嚴o既
Vivian係宣誓期間已經有少少忍唔住喊啦
其實...係宣誓呢一刻真係好感動
係咪得我咁叻無喊呢?!?!?


完成儀式後就出去影相
大家睇下兄弟姊妹們都好靚好襯架
Vivian仲準備左d心形波波影相用~~pretty ^^


haha...其實我覺得Alan比所有兄弟高大,所以兄弟們想拋起佢時
Alan好似好驚咁,大家睇下
Vivian個表情都好似有少少緊張喎
驚住老公住比人拋落地下嘛?!?!?


到我地影相啦 ^^
(左) 鄭彭艾美、熊貓車、Manchi、Mrs Chik Chik、Alan、Fi、NOR


只係註冊典禮已經睇得出Vivian o既心思
每一項都近乎完美
再次祝福兩位~~百年好合、永結同心


沒有留言:

張貼留言