搜尋此網誌

2010年12月8日 星期三

Honeymoon 遊記 - Day 12 - Manchester / Sunderland

Day 12 - Manchester / Sunderland
住宿: The Pullman Lodge

景點:  Manchester United FC Megastore / Sunderland City

係咪有d奇怪點解我地尋日好似無行MU o既Megastore呢
原因係我地不幸遇到盤點日
Megastore早早關門
所以我地唯有轉plan
呢日一早起身食早餐,然後拖埋喼去掃貨

早餐一早為我地準備好啦
雪櫃內外o既我地都可以食,如果想食英式早餐
可以叫屋主煮
但我地又冇咁o既需要,所以我地係房間內完成我地o既早餐



臨走時屋主Steve幫我地係靚靚小屋前影返張相
大家睇下我同我老公o既分別~~~
我就著到厚一厚,佢就好似夏天look咁........傻架佢



沿途已經落緊微微雨
只有希望唔好再落大d啦
去到Megastore都仲未開門
而且再遇到尋日摸門釘o既香港團團友添
等左5分鐘左右就可以入去
立即周圍搜索
好快我地就揀左幾樣野
但比我地想像中無咁多選擇呀
最後total買左2件波衫 + 1份小朋友餐具 + 1盒大富翁咋



呢度d保安好鬼衰,見到我地拖住喼
係咁"目及"實我地
我放一放低睇下野,就同我講我唔準放低
但我咁大個喼,我又點可能一隻手拉住,一隻手睇野
唯有扮唔識聽英文,繼續睇野同影相
由於成日比人監視
搞到老公都冇乜興緻,係度逗留左唔夠半個鐘就走了



根住出到去發現落緊傾盆大雨
真係想暈 @@
好彩比我地見到的士
都唔理得貴唔貴架,上的士最實際
車程約5分鐘就到輕鐵站,所以都唔算好貴
印象中好似幾十蚊港紙埋單啦
但英國o既的士好寬敞架
我地可以將兩個喼拎埋想車箱內
咁就獻出左我地o既第一次o勒...haha



之後係車站買少少野食

就出發去英國o既東北部城市,新特蘭 Sunderland
我地搭Transpennine Express 及 Northern Rail過去
車程約3個鐘,真係無諗過第一次去英國就去d咁偏遠o既地方呀
突然覺得自己好利害


雨一直無停過,去到新特蘭就打電話去酒店
問下搭咩巴士可以去到
問完後又要搵巴士搭
落住雨真係超級唔方便
最後都安全到達,酒店係海邊架
下雨天的海,真係非常大浪



呢間酒店好似人地d渡假屋咁
一間房即係一間屋,裡面仲好大添
不過我完全忘記影相囉
換過衫後就出返去市區行街



行到五點半左右,竟然發現d商舖開始關門 @@
oh my god~~~我地真係唔知去邊度好
開始驚驚地,唔知有冇食肆會開門呢?!?!?!?
好彩手機可以隨時上網
立即search下附近有咩好食
有電話真係好方便,仲可以search埋地圖方便我地去搵
行左10分鐘就去到間餐廳
間餐廳環境好靚呀
我地每人叫左個main course + 飲品
超級好味呀,我地仲食唔晒添囉



大家如果有機會去新特蘭,我極力推薦你地去呢間餐廳呀


食飽飯都係8點左右之嘛
夜欄人靜,條街靜到我地大叫都冇人理我地呀



搭巴士返酒店
無落雨咪係度影下相囉
先留意到酒店旁有兩列火車車箱
酒店將火車車箱改裝為餐廳呀,好有特色



去歐洲咁多日,呢日係最早返到酒店休息o既
係房間內上網睇呢睇路
傾下計,睇下電視
兩個人on居居咁係度過左差唔多3個鐘先捨得訓
好啦~~下一日就係戲肉啦


3 則留言:

  1. E... 我好想自己去呀
    但..又怕自己唔識行呀
    [版主回覆12/11/2010 10:47:00]睇下你肯唔肯做功課囉, 要上網搜集好多資料, 睇好多blog架 當然我都會出post問下人啦 自己去..好玩好多呀~~而且路在口邊, 有咩唔明咪問囉 我試過問路, 個英國人立即用iphone4幫我search地圖黎教我添呀

    回覆刪除
  2. wo~~ so jealous. After reading your honeymoon article. Wanna to visit UK again lei .......btw have a wonderful honeymoon ar!
    [版主回覆12/31/2010 12:56:00]我到依家都仲好掛住英國呀, 可以再去就好o勒~~ 真係每日都咁happy

    回覆刪除
  3. 上次係london, 第二日要去sunderland睇波, 突然想睇完波唔返london住, 但時間太趕搵唔到地方住, sunderland同newcastle都冇晒位, 想返去manchester啦, 又冇位...(當然貴既酒店住唔起啦) ... 結果睇完波去左edinburgh住 @@~
    [版主回覆01/19/2012 00:33:03]Edinburgh近唔近架?

    回覆刪除