搜尋此網誌

2013年10月10日 星期四

熊貓車的網址

終於要搬家了
究竟我寫左幾耐Blog呢?
諗返原來都寫左10年啦....
由一個已經唔記得左名o既平台搬去Netvigator
2007年再搬去Yahoo
諗住可以定居啦,估唔到最後都難逃搬屋之命

點解會寫blog?!?! 哈...因為睇左某人專為我而寫o既blog後開始o既
初時都冇專登比朋友知架
可能覺得blog有少少似自己日記啦
慢慢開始會寫下遊記
寫得最狠o既時候應該係準備結婚果時
隔日一篇咁滯
亦因為咁認識到好多好朋友,甚至有d仲成為左好姊妹添
由結婚到生仔到並肩作戰
真係非常難得

半個小時前到Yahoo備份下載Click一Click
正式宣告我搬來新家
黎緊我會努力d寫返多d
尤其係朗朗成長過程的大小事 ^^

再見啦,我用左6年o既Yahoo Blog!!



 

2 則留言: