搜尋此網誌

2013年10月21日 星期一

奕朗的N班生活

朗朗已經返左8星期N班啦
總括黎講,佢都係一位熱愛返學o既小朋友
到星期六、日或假期,佢都會問我係咪要返學
每日返到屋企我都會問佢
返學玩左乜呀
佢第一個答我一定係...."玩車車"
另外零零碎碎咁講我知做左乜
我亦係手冊、學校通告 & 每星期不同的報告中
約略知道返學有咩活動同教左咩
暫時對學校一切都幾滿意
尤其係老師真係好細心
睇手冊裡的老師的話就睇得出
老師真係有留意每一位學生上堂時的情況 

學校每星期都派返 "品格之星課程"、 "小肌肉訓練"、"畫冊"、Creative Story Workshop"...etc
等我每星期都可以同朗朗重溫一下
朗朗每次都乖乖咁坐係我大脾上一齊睇
間中一份功課同做下閱讀報告
真係好享受呢d親子時間
希望朗朗繼續喜愛上學啦

第一天上學的奕朗



















 
上星期的奕朗
學校校服Catwalk Show

沒有留言:

張貼留言