搜尋此網誌

2013年10月11日 星期五

K1面試第二激 - 崇真小學暨幼稚園

係收到卓思K1的offer前,已經遞交左TT的申請
上星期收到面試通知信
朗朗係第一輪面試的小朋友
聽聞TT今年分4輪面試,每輪收25%學額之學生
早早已經為左朗朗K1面試
買左件恤衫做戰衣啦 ^0^

由於面試係平日夜晚
所以我照樣比朗朗返學
自己就放下晝去接放學同埋帶佢去面試
放學時見老師抱朗朗出黎
以為佢扭計啦
點知原來係佢有少少眼訓
果下有少少擔心,放學都接近5點啦
一定唔可以比佢訓,因為比佢訓得咁少時間
分分鐘有反效果,起身時扭爆
所以返到家我專登開電視比佢睇
再比麵包同果汁佢當下午茶 
 
約埋朋友仔一齊係青衣搭的士過去學校
沿途同兩位小朋友傾計同唱歌
好快就到達
因為人多車多,最後我地都要手抱上斜路到學校

去到早前交表時o既禮堂
見到好多家長同小朋友已經係度等候
當時大約叫到第3組別
朗朗就係第7組
係禮堂又遇到其他媽媽同小兔朋友
當然比佢地聚埋一齊玩下

期間朗朗要去洗手間
我又帶佢行去禮堂
嘩....真係周圍都係人
洗手間都塞滿人






























 





















朗朗當日竟然好乖,全程無扭計要我抱
終於等到第7組
1組12位小朋友就按指示出去排隊等入課室
入到等級課室有小小玩具於等候時玩
朗朗拎左d積木砌
但好快就到佢過去面試啦

入到課室去到安排的老師面前
兩位小朋友一齊in
其實內容算幾簡單
主要都係問小朋友叫咩名、邊個帶佢黎
看圖認物、顏色配對、打拍子等等
朗朗都好叻完成晒所以要求
但我都知道因為競爭的小朋友眾多
所以成功o既機會都好微

大約都計到每個老師一輪約見40位小朋友
共18位老師
可能每輪每位老師只會選1-2位小朋友取錄架嘛
而且我地無宗教信仰
可能又比其實教友爭少少
但都唔緊要啦,可能有offer係手
所以我好輕鬆
其他朋友仔會係10月底同11月中後面試
希望大家都努力呀!!!!!!!!

之後就同朋友仔們到添好運食晚飯
晚飯中途朗朗終於不敵睡魔
辛苦晒啦朗朗 :D

沒有留言:

張貼留言