搜尋此網誌

2009年6月8日 星期一

行婚紗展

本來我係約埋伴娘亞be & 媽咪一齊星期六去行婚紗展架
但因為要去second in喎,之後又約左best fd去飲茶
所以最後改期呀,改為同未來老公仔去
又估唔到佢咁"順攤"喎
一問佢一唔一齊去,佢立即話ok~~
其實今次去主要係想落訂影婚紗相
未去婚妙展之前,一早已經有心水啦
就係好多姊妹影完返黎都好多好評o既3V


之前係esdlife gather左幾位姊妹d資料
希望大家去到都可以拎到最好o既優惠
去到第一時間call佢地d staff出黎接我地入場
然後就有個staff走過黎sale我地啦
原來佢就係mua 小薇,因為其他sales都唔得閒所以由佢黎serve我
佢好nice呀,我問咩佢都答得我好清楚
仲有,有d product我用唔著,佢又幫我轉其他product喎
最後我依家join左華僑城plan
總共有4本相簿....15" (雜誌面) + 12" (水晶面) + 10" + 7"


嘿嘿.....

然後我地就轉攻其他攤位啦
主要都係睇下婚戒同埋禮服咁
pn個counter真係好誇張,要埋位睇款都要拎籌
等左差唔多成半個鐘先埋到位呀
但我地只睇中兩個款咋,唔緊要啦
仲有大把時間,再睇多d款都唔遲


咁就行左幾個鐘啦~~拎到成手都係資料
之後就去左JW食左個豐富o既buffet.....yummy~~~


1 則留言:

  1. hihi,多謝你add左我,你幾時影呀??記得影啲花絮返離呀
    [版主回覆08/03/2009 17:39:00]當然啦~~仲有三個幾月先到我呀~~

    回覆刪除