搜尋此網誌

2009年6月19日 星期五

Last Working Day

終於到左last day o勒
諗返先發覺, 原來呢一份工係我做得最短o既一份工 (唔計temp.果份啦)
其實我都唔係一個唔定o既人
基本上做每一份工都希望可以做得好, 做得長


起初我來到呢間公司時
我都認為自己可以係度做一段頗長o既時間
但估唔到一個金融海嘯令到公司出現好多變化
除左人工同福利上的變化外
竟然亦令身邊o既同事作720度o既改變
唉...都唔識點講

可能之前份工lunch time係分兩更
再加上工作好忙, 我經常都一個人係位食飯盒就算
好少同同事出去食飯
所以真係好close o既同事唔多
但呢度唔同, 基本上由我入黎做第一日開始
就已經有一班固定o既飯腳
每日返工最開心就係同同事食lunch果一個鐘多d
總之, 我離開呢間公司, 最最最唔捨得就係呢班朋友
雖然我新工o既office都好近佢地, 但我都明白, 始終唔係日日見
都有可能變得冇咁close...諗諗下都真係有d傷感

至於對呢間公司...........我一d留戀都冇


沒有留言:

張貼留言