搜尋此網誌

2009年6月15日 星期一

Wedding Bands

本來諗住下年先到big day
唔洗咁快睇戒指住先啦
但諗諗下又唔係bor
因為今年11月會去影pre-wedding photo
我都想戴住對戒指去影呀
所以呢期就係忙住周圍去睇下d款
希望8月左右可以confirm訂啦 ^^
PN我諗好多新人都會去呢間睇款 & 訂戒指的
我係婚紗展都有睇過
果日仲排晒長龍要拎籌先埋到位添
但當時咁多款只睇中兩個款
後尾我再係catalog睇中多一個款

呢對睇落去簡單d, 但我同Jerry戴上手都幾好睇

 (from PN website)

呢對我係catalog見到架, 望望下又覺得幾好睇bor, 但未試過
 (from PN catalog)


IL Regalo呢間公司係o係日本的, 佢的對戒特別之處係可以90度刻字
起初聽人講都唔係好明點為之90度刻字
所以當然去佢website望望啦
http://www.kyocera.com.cn/prdct/jwely/regalo/gb/main.html
估唔到原來真係好特別架
我仲立即模擬整左一隻添
比大家睇下呀



但由於要訂造, 同埋刻字特別, 要訂造一對都唔平架
所以都仲考慮緊

黎緊我會搵日去一個uncle度睇下佢d對戒款
再睇下有冇心水先決定訂邊對 :p


1 則留言: