搜尋此網誌

2009年6月9日 星期二

終於走得甩啦

其實星期六second in果時都feel到佢有意請我架o勒
但當其時我又唔係咁想take呢個offer喎
所以都諗定個reason去reject佢
好啦, 尋日打黎再問清楚d
先發現呢份工可以比到我一個好好o既學習機會
對我將來o既career path都好有幫助
所以終於都決定走啦

idy都有留我, 但我去意已決
所以最後都好快confirm另一邊我幾時返工
最初入黎呢間公司果時覺得呢間公司幾好架
work load唔多, 同事又相處得好好喎
直至某d事情發生後, 講真, 跟本冇心機做野
日日係度hea咁
再加上又減人工又放no paid
真係唔可以捱咁多個月................


唯一最唔捨得就係日日同我lunch o既好飯腳好同事啦
但唔緊要, 我黎緊都係o係中環返工, 都仲要好近landmark添
所以想見都唔難o既


沒有留言:

張貼留言