搜尋此網誌

2009年6月30日 星期二

Charming Image - Confirmed

呢篇blog係遲左少少先打
因為返新工比較忙呀 :p


之前提過約左幾間婚紗店試下衫架嘛
原本個plan係咁o既

1:30pm            Charming Image (預計一個鐘)
2:30pm            囍‧Couple (預計一個鐘)
4:00pm            Priness Wedding
5:30pm            華麗邂逅


基本上除左Priness Weddding 我去未過之外,其他果幾間d衫我都睇過下

好準時咁去到Charming Image
因為我之前冇mark低想試d咩款
所以一去到就坐係度揀下衫款先啦
hehehe....當然要試返上次已經睇中o既晚裝啦

揀左5-6件晚裝 & 3件婚紗就開始試了
開始時係由Crystal幫手的
試左兩件晚裝之後,因為Crystal有時要辦
之後就由嘉琪幫手
基本上除左我自己揀o既晚裝之外,我媽咪見到有咩款靚都拎埋比我試
我都唔係好記得總共試左幾多套晚裝了 
晚裝大約試過 (彩藍色-2; 淺紫-1, 粉橙-1; 金色-2; 黃色-1; 白色-1)....咁上下啦
但已經有3-4套試左上身我都著得幾好睇
而且又好合我心意的
自己已經心郁郁了
可能我係果d,睇岩左就想立即決定果d人啦
(因為認為再睇又唗時間,到時又遇到間又岩心水o既又會三心兩意)
所以我係試衫中途已經call左Priness Wedding我唔會去試衫了

好啦,試完晚裝就試婚紗
第一套.....普通

第二套.
嘩....著得我好瘦同埋個款真係好靚,呢件婚紗o既手工都好精緻架
釘工重,嘉琪話呢件婚紗係最多人揀o既款之一

第三套
就係佢地放係櫥窗果件,原本佢地仲有一件掛係度比人試架
但後尾發現原來租左出街,所以佢地就除櫥窗果件比我試
呢件都著得我好瘦,而且果款亦都比較青春
嗯...我都好鐘意,原來呢件又係最多人揀o既款之一

呵呵...估唔到我咁識揀  XDDDDDDDDDDDDDD

既然都睇岩,我都無謂周圍走啦,立即同嘉琪傾下個plan
家陣我join果個standard plan再加多件晚裝
總共我有6套衫 (1-婚紗; 3-晚裝, 1-男服; 1-伴娘)
佢最多比齊頭我咋,不過算啦...因為都唔算貴
之後我仲有兩次機會揀衫 (因為我除左一件超級鐘意所以hold左期之外,其他我都冇hold)
希望到時佢地再返d再靚d o既衫啦

but....首要任務係...............我要地獄式減肥 ^^


4 則留言:

  1. wedding bands係咩ar~
    其實影相仲有咩準備ar, tks~~
    [版主回覆07/04/2009 23:27:00]即係結婚戒指囉 :p 其實我諗最重要當要係要keep到自己最好o既狀態啦 包括皮膚同埋精神, 因為呢兩樣都唔理想, 影相都冇咁靚呀 另外, 其實3v都已經會預備好多野比你地 你想知有咩要帶佢, 可以add佢地msn問清楚 咁就萬無一失啦

    回覆刪除
  2. tks, 咁你買介指有咩心水ar, 我地覺得PN都唔錯~
    其實我酒樓, 化妝都有心水~
    只係等9月同屋企人講之後個 BDAY 日期~
    另外我出年 2-3月會影多次婚照, 因為我想影樱花AR~
    ADD OIL TOGETHER~
    [版主回覆07/06/2009 00:36:00]其實pn我睇中一款咋, 另外因為我識有個uncle係做首飾架 果日我都有去佢果度睇戒指, 都睇中左一兩款 同埋因為識啦, 佢都唔係收得我好貴 我諗我都會confirm係果度訂對婚戒的 oh!!!好開心呀...本來我都想影櫻花架 因為我又覺得pre-wedding photo又唔需要影咁多 因此揀左東部就放棄左櫻花lu hehehehe, 希望你兩次都影得靚靚啦

    回覆刪除
  3. 多謝ar, 希望大家都影得靚靚啦~

    回覆刪除
  4. 你join左ci有幾多套衫?幾$$呀?

    回覆刪除