搜尋此網誌

2009年9月1日 星期二

曼迷

我成為曼聯粉絲都唔係耐o者
大約三年左右啦
哈哈~~最初完全都係因為Jerry鐘意
其實我不嬲都鐘意睇波o既
但之前就冇睇英超同埋歐聯o既賽事
所以根本就冇話鐘意邊一隊o既
自從開始同Jerry拍拖,我就開始睇英超 + 歐聯
慢慢亦成為左曼聯粉絲

哈~~最初我就鐘意肥童朗尼
原因除左因為佢同Jerry有8成相似之外
最主要係佢的確係一個好波之人嘛
慢慢發現門將雲達沙真係好勁
其實嬴波要有入球之外,防守同埋減少失球都好重要
雲達沙簡直係曼聯o既鋼門呀 (雖然冇可能做到零失球)
另外...其實我都幾鐘意迪維斯架
可惜啦,今季佢轉左去效力曼城
不過,睇左近呢兩場
越黎越like 費查
希望佢繼續努力,助曼聯今年四連霸啦

沒有留言:

張貼留言