搜尋此網誌

2009年9月17日 星期四

倒數365日

時間過得幾快,由今年2月決定結婚
5月同屋企人講 & 訂酒席
話咁快就到左9月了
係呢7個月裡面,可以叫做搞左好多野
訂左酒席、book左影結婚相、join左租衫package
pre-book左MUA、造好左對婚戒......
每個月做少少咁就過左幾個月
明年今日就係我人生裡面最重要o既日子
我會成為人地o既老婆.....*0*

其實我依家真係有好多構思
得閒個腦就會係度諗諗諗
我怕到左big day當日,如果比我見到rundown上出現咩問題
我會忍唔住出手處理
唉...無計啦,其實我真係一個幾仔細o既人
而且我自己做左咁多年event
今次搞o既係一個真真正正屬於自已o既event嘛
緊張就梗架o勒....所以我有一刻醒起好想搵某人做姊妹
哈哈~~呢個當然係我o既舊好同事+朋友啦~~我地拍住做event咁耐
都冇乜大問題出過黎
但.....其實我已經有太多fd想搵佢地幫我做姊妹了
再多...又好似誇得滯咁
算啦.......到時再諗啦

仲有365日....好想快d到呀


沒有留言:

張貼留言