搜尋此網誌

2009年9月26日 星期六

繁忙的10, 11, 12月

又到年尾啦
每年年尾都係比較忙o既
十月...有兩餐囍宴要出席, 兩餐都係o係平日添
另外, 已經有兩個sat約左朋友, 一日打牌, 一日house warming
本來有fd約我其中一個sat去澳門架, 但諗諗下太多節目, 推左
仲有十月份係未來奶奶o既生日月, 我地要諗諗同佢去邊度慶祝

踏入十一月
呢個月份好重要
首先月中就到我同Jerry影pre-wedding photo o既日子
然後就到佢o既生日
唔洗諗, 一定會搞大佢啦, 連場地我地都已經搵左
又要不醉無歸了
呵呵...到左月尾我地就會出發去Bangkok
到十二月頭先返

十二月最重要o既
唔洗講, 一定係我生日啦 XDDDDDDDDDDD
另外, 未來老爺都係呢個月生日的 (遲我幾日)
即係話, 我地又要食幾餐飯架o勒
仲有...聖誕又點會唔去玩呢
聖誕後又到除夕~~~
真係好似好忙好充實咁

1 則留言: