搜尋此網誌

2010年6月18日 星期五

我的蜜月行程 - Day 13-14 (Zurich / London / HK)

終於進入「ZUJI蜜月創作旅程比賽」最後o既一篇啦
計劃瑞士行程前
好想可以去埋琉森(Luzern)同埋格林戴爾華德(Grindelwald)架
可惜時間唔准許
其實依家我只係以14日黎擬定行程
如果到最後Jerry能夠請多兩至三日假期的話
我一定要去埋呢兩個地方呀 ^^


Day 13 - Zurich
早餐後又再向下一個目的地進發
瑞士第一大都市 - 蘇黎世(Zurich)
當然係乘搭最快捷o既Inter City Express啦


(picture capture from SBB)


完成今日行程後
我會由Zurich搭飛機返London
為左令我係Zurich o既行程更加輕鬆自在
我地可以先係火車站辦理登機手續 (Direct Checkin Service)
並將行李托運至機場
呢個服務係瑞士主要的70個火車站都有架


唔想諗咁多,當然又係join Zuji 不同o既Day Trip 啦
好似呢個咁都唔錯
"Zurich Afternoon City Tour"



(pictures from Zuji)


但係join太多day trip會失去左自由行o既感覺
因此遊Zurich,仲可以選擇
以火車站為起點,一路行落去
沿途都可以睇到好多景點架
路線:
瑞士國立博物館(Schweizerische Landesmusem) > 林達郝夫丘陵(Lindenhof) > 聖彼得教堂(St Peter Kirche) > 麥森陶瓷博物館(Zunfthaus Zur Meisen) > 聖母大教堂 > 大教堂 > 市政廳周邊舊市區
行晒成條路線都只不過需要30分鐘左右 (當然唔包括入場參觀時間啦)


瑞士國立博物館                                                   麥森陶瓷博物館
(pictures from Swiss National Museum)


其實去到外國任何地方
我都比較鐘意行到邊食到邊
但有時難得去到
又想試下當地出名o既餐廳喎
所以呢個網站就可以幫到我,幫到大家啦
http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g188113-Zurich.html


再行下Zurich o既購物中心班郝夫大道(Bahnhofstrasse)
必定要去出名o既Confiserie Sprungli買糕餅同埋朱古力
見到已經好想食


(pictures from Confiserie Sprungli)


終於完成埋瑞士o既行程啦
經Zuji買單程機票由Zurich返London
原來唔貴架
連埋tax,2個人都係2千蚊港紙左右
起碼我唔洗再唗咁多時間去再搭火車返去嘛


(picture capture from Zuji)


返到London再夜訪Big Ben
影多d夜景下o既London就返酒店啦
呢晚會係我最後一晚留係歐洲
寫下寫下咁快就過左14日
雖然我仲未開始行程
但寫完整個行程,我自己感覺到自己好似去左一轉歐洲咁
(其實我每次plan行程都有呢個感覺)
所以寫到呢一刻都有d唔捨得呀 >0<

最後一晚,真係想豪一豪
可以住一晚Four Seasons Hotel London, Canary Wharf都唔錯喎



(pictures from Zuji)


Day 14 - London / HK
起身食個Brunch
準備完成埋最後半日行程
返得黎London當然要去踩場啦
去位於史丹福橋(Stamford Bridge) o既車路士球場(Chelsea Football Club)
行下佢地o既Museum影下相咁啦
Megastore就唔洗行o勒,應該冇野岩買 XDD



(picture from ChelseaFC.com)


之後就搭地鐵去肯辛頓(Kensington)
行下街,或者可以再去Harrods shopping
悠悠閒咁消耗埋剩餘o既時間
差唔多時候就返酒店拎埋d行李走啦
預多少少時間
約晚上7點就出發去Heathrow Airport啦


寫到最後,突然醒起
出門咁多日,一定要買返份旅遊保險先呀
經Zuji都可以買到


好啦~~終於完滿結束啦
一個星期內嘔晒d行程出黎的確唔易
希望大家可以比d意見我,等我完善一下個行程
由於比賽規定,請大家唔好留私人留言
多謝捧場及支持 ^^


沒有留言:

張貼留言