搜尋此網誌

2010年6月16日 星期三

我的蜜月行程 - Day 8-9 (Paris)

繼續「ZUJI蜜月創作旅程比賽」剩下的行程

7日英國行程,好似轉下眼就過
各位有興趣去歐洲旅行o既朋友
如果都考慮去英國
我真係建議大家可以留多幾日
因為我依家計劃去7日,我都覺得唔夠囉
我依家都嫌我行o既博物館太少啦 (超鐘意行)
又嫌唔夠時間去shopping喎.....
朋友話英國o既Body Shop真係平到你唔信
希望我係呢7日裡面搵到時間去掃下貨啦 ^^

好啦~~跟住落黎會開始法國瑞士之旅啦
計劃巴黎2日行程前,當然要睇一睇Zuji裡面o既Paris Travel Guide


Day 8 - 巴黎 (Paris)
由英國去法國
當然要坐歐洲之星 (Euro Star)
由London St Pancras出發去Paris
Eurostar同其他火車一樣
你越早訂好行程越早買車飛係多優惠架
London > Paris只需2個多小時



經Zuji我搵到兩間心水酒店
仲考慮緊邊一間好
一間位於Eiffel Tower附近o既 - "Mercure Paris Suffren Eiffel"



(pictures from Zuji)


另一間就位於Peaceful Street o既 - "Color Design Hotel"



(pictures from Zuji)


兩間都各有好處,我鐘意Mercure Paris Suffren Eiffel近Eiffel Tower
如果間房望到鐵塔,真係無得頂呀
又鐘意Color Design Hotel獨特o既設計 ^^
所以呢兩間會係我首選


遊巴黎,主要都係搭RATP o既Metro
帶定Metro地圖就穩陣啦
我會stay法國2日,可以考慮買呢個
Paris Pass
Pass有2 days車票+60個景點入場券
但我要再計一計究竟用唔用得著 ^^


(picture capture from
Zuji)

settle down 之後就可以開始行程
第一站會係
羅浮宮(Lovure Museum)
Museum逢星期二閉館
一定要記住每個入口o既開放時間

Entrances to the museum
(open every day except Tuesday)
- Pyramid and Galerie du Carrousel entrances: from 9 a.m. to 10 p.m.
- Passage Richelieu entrance: from 9 a.m. to 6 p.m.
- Porte des Lions entrance: from 9 a.m. to 5:30 p.m., except Friday


(picture from Louvre Museum)

不能錯過的,當然係最受人矚目o既鎮館三寶
《米洛的維納斯》、《蒙娜‧麗莎》(@ Denon)、《薩莫特拉斯的勝利女神》

(pictures from Wikipedia)


預計行2-3個鐘就離開Lovure Museum
向下一個景點進發 -
艾菲爾鐵塔(Eiffel Tower)
但真係要留意時間
時間許何就上去參觀,唔得就係外面影相











Daily


Elevators


Steps


Aug 29 to Dec 31


9:30 am to 11:45 pm
Final lift up at 11:00pm
(10:30pm for top floor.)


9:30am to 6:30pm
Final admittance  6:00pm


(picture from Zuji)



去到我地係咪要擺返個相同o既pose影相呢 XDDDDDDD



朋友熱烈推薦我去Eiffet Tower o既58 Tour Eiffet Restaurant食晚餐
又比我搵到Zuji都可以預定晚餐架........great
朋友話佢上次去早幾個月都book唔到架
希望經Zuji訂位成功啦
我揀左呢個package: Eiffel Tower Dinner, Paris Moulin Rouge Show and Seine River Cruise

除左係鐵塔上食晚飯外,仲包括1小時o既Seine River cruise

(picture from Wikipedia)

同埋可以係紅磨坊歌舞夜總會(Moulin Rouge)睇返場show
依家上演緊o既show: 'Féerie', the Moulin Rouge's show
一講起紅磨坊就令我諗起Nicole Kidman同Ewan McGregor主演o既"情陷紅磨坊 (Moulin Rouge!)"
呢套戲令我好感動架.....因為呢套戲,令我更加愛Nicole Kidman
隻VCD仲好珍貴咁放左係我個櫃裡面
立即拎出黎影返2張相...呵呵


(pictures from http://www.imdb.com/title/tt0203009/)

package包o既門票係11pm先開場
睇得黎都好夜啦......係時候返酒店訓覺lu~


Day 9 - Paris
起身食返左French Breakfast後
又再準備出發啦
首先去梵爾賽皇宮(The Palace of Versailles)
皇宮中最出名o既房間就係鏡廳,鏡廳四面都係落地鏡
仲有戰神廳.......裡面掛著路易十六王後王室成員o既畫像
此外仲有歌劇廳、禮拜堂、王妃廳...500幾間大大小小o既廳堂
仲有花園呢,真係有排睇啦


(pictures from Zuji)


OMG~~~竟然比我係Zuji搵到呢個trip
"Romantic Horse and Carriage Ride through Paris"
雖然我係菲律賓試過騎馬上火山
但我咁大個女都未坐過馬車架
等我地試下呢個馬車遊都幾好喎


好啦....終於到Paris重點行程..........SHOPPING))))))))))))
搭車去到香榭麗舍大道(Avenue des Champs-Elysées)
我諗冇行過香榭麗舍大道,真係唔好同人講你去過Paris
香榭麗舍大道係一條又長又闊的街道,兩旁名店林立
我一諗起近期歐羅低企.....嘩......到時唔知可以掃幾多貨呢
呵呵.....希望我位大老爺會全力支持我啦
不過唔係所有名店都位於香榭麗舍大道
所以我會再不斷搵我o既目標店舖

仲可以順便去埋位於大道中o既....
協和廣場(Place de la Concorde)

 
(pictures from Wikipedia)

凱旋門(Arc de Triomphe)

(picture from Wikipedia)

wahahahahaha........我又可以重溫婚照景點啦


唔理咁多啦,我呢日要超relax + 狂shopping
另外我好想去
Angelina Cafe Paris
飲佢著名的Chocolate African同埋食返件Mont Blanc栗子蛋糕

(pictures from TripAdvisor)


夜晚可以選擇去埋另一出名o既夜總會 - 麗都(Lido)睇show
Lido係位於香榭麗舍大道架,好方便
真係你想搵咩Zuji都幫到你
又可以經Zuji訂Lido o既晚餐 + 睇show
"Lido de Paris Dinner and Show"


如果Jerry唔想再睇show
我地又可以去老佛爺百貨(Galeries Lafayette)行下街
再係附近食個晚飯
有時間就再夜訪艾菲爾鐵塔同埋凱旋門
漫步法國街頭浪漫一番
之後又係時間返酒店休息 + 執行裝啦


好啦~~寫住咁多先
希望大家可以比d意見我,等我完善一下個行程
由於比賽規定,請大家唔好留私人留言
多謝捧場及支持 ^^


沒有留言:

張貼留言