搜尋此網誌

2010年6月27日 星期日

ZUJI Wedding Blogger 茶敍 @ 26/6

其實之前都有同過其他準新娘子聚會
但有theme o既聚會都係第一次join咋
等左2個禮拜終於到同各位Wedding Blogger聚會o既日子啦
出席o既有以下十位準新娘 (包括我 )...排名不分先後


bubibu
貓車‧小魔怪
‧月 - FLY to the MOON
Tuxedosam
chekenken

manchi

NorNor

Fi

陳家新抱

KT Baby


呢一日,各位準新娘子同埋所有出席人士
都冒住大雨黎到Zuji o既office
終於見到Mrs Chik Chik o既真身啦
佢仲派左佢地save the date card比我添~~
我會好好咁收藏 ^^


未正式開始個聚會前,我當然唔放過任何時間
同其他女仔傾下d wedding野啦
人齊就開始入正題啦
各位真不愧為Wedding blogger,一進入正題
大家都拎定相機出黎
準備為自己o既blog影相 XDD



首先由Zuji o既代表Kitty簡單咁介紹佢地公司o既網站啦
另外介紹左佢地o既Affiliate Programme
其實我都已經join左架o勒~
不過佢唔講我都唔知仲有其他function令我增加賺$$$ o既方法 XD
大家都想知道係咩黎的話
可以Click入去: 寫blog都可以賺錢!!!????? (linkage from Mrs Chik Chik's blog)
睇下個詳情


之後就到當紅嘅Wedding Planner兼MC Tim Lau
同我地分享下點樣去揀蜜月地點同埋介紹左D比較特別o既地方比我地添
Tim都係準新人黎架,佢下年一月結婚啦...真係恭喜晒



之後Cake2 o既蛋糕到啦
嘩...真係好橋,我岩岩早一日先問完Cake2 有關wedding cake o既資料
估唔到第二日就有得試食
食cake前,各位都要餵飽左部相部先 XDDD
Cake2
o既所有cake都好正呀
搞到我心思思好想係度訂返個wedding cake
但.....幾千蚊訂個cake,又有少少唔捨得 >0<
點好呀 @@


之後仲有其他小食~~~
呢餐真係超級豐富呀


跟住最後落黎就係由著名嘅婚紗/婚禮攝影師Ben Tang
同我地分享拍攝pre-wedding同埋post-wedding (蜜月婚紗照)要注意o既野
我地都好專心咁聽架


Ben仲帶左條短片黎播比大家睇
http://www.blog.photobyben.hk/oversea-pre-wedding/2010/6/26/photobyben-overseas-pre-wedding-2010-1st-half-summary.html
睇到大家嘩嘩聲,超讚呀 = =v
我返到家都忍唔住要比Jerry睇一次,連佢都讚好呀
仲有相片slide show

見到Ben o既相
搞到我又心思思想再影囉.....我想再講多次
影相真係會上癮架 >0<
大家想睇多d大師o既相片可以add佢facebook架
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/photobyben/113641127568


最後一部份就係由每位Wedding Blogger分享返今次比賽o既行程
哈哈....presentation..好耐冇做過啦
張相影得我有少少怪添 XDDDDD


最後當然係公佈比賽o既得獎者啦
就係蜜月行程寫得超級詳細o既Cherry (Chekenken) 得到o既
恭喜晒!!!!!!!!!!!


最後係大合照


雖然其他人冇得到大獎
但我地都有安慰獎架,就係由Zuji送出o既HK$500 e-coupon啦
YEAH~~~


最後,真係要多謝今次o既搞手Vivian
佢為我地安排在今次o既活動,仲安排左咁多好野食比我地食
雖然食完之後我好有罪惡感...wahahahahaha
Thank you so much


另外,我當然要多謝每位係我o既行程度留過言o既朋友
多謝你地o既支持同埋意見
愛死你們了


哈哈....今日仲發現Zuji已經將大家o既blog post左係佢地website添
http://www.zuji.com.hk/site/travel_deals/promotions/honeymoon_ZH.html?source=SOCIAL_facebook_since20091120


4 則留言:

  1. 希望下次再見到你啦
    [版主回覆06/29/2010 00:29:00]有咩gathering都可以預埋我呀, 我好鐘意同各位準新娘子聚會架 ^^

    回覆刪除
  2. 你呀....寫blog愈來愈好睇....愈加詳盡呀
    你真係好比心機寫呀! 如果我有你十分一...都已經偷笑啦.
     
    [版主回覆06/29/2010 09:46:00]寫blog都係想寫下自己o既心情, 記錄下自己o既感受啫, 冇準則o既 最緊要自己寫得開心

    回覆刪除
  3. 好高興認識你啊~ 你唔講我都唔知佢擺左我地上website添!
    [版主回覆06/29/2010 09:47:00]yeah~yeah~~ 係喎, 無諗過呀 XDDDD

    回覆刪除
  4. d食物真係好豐富呀~^^
    [版主回覆06/30/2010 12:10:00]仲要好好味呀

    回覆刪除