搜尋此網誌

2010年6月13日 星期日

ZUJI Wedding Blogger茶敍

因為{Mrs Chik Chik}o既邀請
我又有機會同參加由ZUJI舉辦的Wedding Blogger茶敍
呢個茶敍名額有限
我被抽中,真係好開心呀
而且仲有個ZUJI蜜月旅程創作比賽」
嬴左的話, 我會獲得由
ZUJI送出雙人阿姆斯特丹來回機票一份
當然唔係咁容易可以拎到獎品啦
我要努力做功課啦
希望到時大家支持下我

好期待係不久o既將來會同其他Blogger見面呀 ^^
我諗到時應該又會好似我同其他靚女o既聚會一樣
有一千萬個講唔完o既話題

呵呵~~好啦.......開始plan我的蜜月之旅啦


1 則留言:

  1. 加油呀!~
    我好鍾意睇你個blog架~~^^哈~~
    你個blog真係有好多好有用的結婚資料睇~~~^^
    thx~!
    [版主回覆06/13/2010 23:08:00]多謝你呀, 我會比心機架o勒 不為獎品, 我都會為我o既蜜月之旅努力計劃行程架 ^^

    回覆刪除