搜尋此網誌

2010年6月19日 星期六

新買的兩本Wedding Magazine

之前專心去完成蜜月行程
積落好多blog未得閒打
家陣開始還blog債 XDDDDDDDD


其實已經迫自己戒買婚姻雜誌架o勒
但近日見到Cosmopolitan都出婚姻雜誌
所以都忍唔住買左本返黎睇
估唔到Cosmopolitan Bride裡面好多有用o既資訊架
雖然佢刊登o既禮服,大多係我冇可以著得起o既名牌系列
但靚衫有邊個唔鐘意睇喎
今期Honeymoon Planner講"和歌山/京都"、"喀比" & "墨西哥郵輪之旅"
唔知幾時講英法瑞呢...呵呵


另一本雜誌就係Jessica Dream Wedding
呢本我岩岩落樓下買架咋
未得閒睇
點解會買????? 好簡單
就係捧Mrs Chik Chik場啦
佢真係好利害,寫Wedding Blog寫到上雜誌
不過佢的確係一個好勤力o既新娘子
為左個wedding做左好多research
我都自嘆不如
今次我可以參加Zuji個比賽同茶敍
都係多得Mrs Chik Chik o既統籌 >3<


各位有興趣可以買返本黎睇,又或者問我借都可以呀 ^^



3 則留言:

  1. 我都有買cosmo o個本,我初時仲諗應該婚禮會好睇d,不過呢本都唔錯。我買都係想睇下d婚紗同set 頭及化妝!因為就要睇定d sample啦嘛!
    [版主回覆06/21/2010 12:04:00]我買得太多了....要戒 XDDDDD 不過COSMO真係冇買錯

    回覆刪除
  2. 我都未曾買過, 我諗我係時間要買來進修下.....hehehee~~
    [版主回覆06/22/2010 11:49:00]睇下呢d都有幫助架, 起碼可以參考下d髮型

    回覆刪除
  3. 我自己就買左cosmo bride 同elle bride...
    我覺得elle bride好睇d呀...你快d去買埋啦.....
    [版主回覆06/22/2010 11:49:00]@0@ 一個月買第三本, 我真係未試過BOR XDDDDDDD ok, 今晚買

    回覆刪除