搜尋此網誌

2012年4月17日 星期二

大小魔怪遊 - Day 1 @ 日月潭

2 Apr 2012
香港 > (台中高鐵) 日月潭 > 紙教堂


經Asia Miles換到不錯的航班,早上9點於香港起飛,到達台灣約早上11點
有小朋友係身,真係唔似以前咁,乜都可以準時完成
雖然早左起身準備,但都比預定時間遲左到機場
如果有小朋友可以排另一條隊check-in,bb車可以先登記之後係閘口先放低
食食下早餐先發現就夠鐘,咁大個女從未試過要跑去登機閘口架



1小時15分鐘的機程真係好快,餵朗朗食野
幫佢換條片,自己食野
好快就聽到就黎到台灣啦
之後又係on居,可能趕得滯聽唔到服務人員講話bb車可以係出閘口拎返
係行李帶等好耐都唔見先去問
再由閘口再送返過黎又嘥左我d時間




搞到我又趕住咁去桃園的高鐵站趕已經買好的車
好彩一切順利
再由台中高鐵站搭車入日月潭
大約用左3個鐘左右就到啦
之前已經訂左近水社碼頭附近的民宿 --- 潭暉
放低行裝,執一執野又出門啦
房間費用已包遊湖船票同埋第二日的九族入場券
所以當然同朗朗遊下湖啦
日月潭風景都好靚架,我地不停謀殺memory
遊湖有幾個上岸點,先到伊達郡,飲飲食食後再上船
最後當然去返水社落船啦






之後就去水社旅遊服務中心外開車票出發去 --- 紙教堂
問清楚司機後落車就沿馬路行啦
點知行過左都唔知
呢日我仲為左靚著住對高踭鞋添
一路揹住差唔多廿磅的朗朗一路行
行左半個鐘先到
去到發現都幾多人黎遊覽架bor
影完相再食下小點就起程返民宿啦
由於巴士唔多,我又著住對高踭鞋企左大半個鐘先等到車
真係腳都斷,無計啦.....朗朗又要痴實我 @@ 暈




返入水社後都已經係晚上9點啦
隨便拎d野醫肚後就回民宿
令人驚喜的係房間有按摩浴缸
好彩我帶定浴鹽黎漏浴用
搞掂晒朗朗後就享受一個舒適的浸浴
沖完涼出黎已經見佢兩父子訓晒啦
當然啦,玩足一日人都散呀
執好行李後我都要訓LU,期待第二日的行程


沒有留言:

張貼留言