搜尋此網誌

2012年4月29日 星期日

大小魔怪遊 - Day 4 &5 @ 台北

一直好有計劃的我,因為兩日雨令到我所有行程亂晒
原本計劃第四日上陽明山影花,之後行街
但一出酒店就開始落雨了
比著係以前我地只係兩個人,我諗都唔諗會繼續行程呀
但依家係三人行,唔想朗朗比雨淋到
所以被迫取消
況且下雨天,影出黎的相就唔靚
去十份又係一樣影唔到相同埋麻煩
但果一刻真係諗唔到去邊度好
之後係捷運地下街行左一陣就決定去kitty cafe食晏啦
朗朗: 唔開心,冇得玩




又一次錯晒,原來......唔訂座係冇得入座架
唉!!!!!!!!!!! 只好影幾張相就走
但真係好唔開心,一個有計劃的人突然之間計劃中的事全部實行唔到
之後,都係朗朗令我開心返  ^^
食lunch時又係度撩女仔,之後叫佢鍚返媽媽佢又聽
咁我地又開開心心去行街啦

先去Banana Taipei幫朋友買袋
原來佢地間舖都幾繞腳,又要冒住雨去,我就揹實朗朗一支箭咁跑去
最後總共掃左五個,又去左買手信啦
之後因為拎住太多野唔方便我地就先返酒店
順便比佢兩父子休息下叉下電

之後就出發去西門町
西門町,到依家都冇乜變
黎黎去去都係得果d野食,行下誠品買小說

不過今次去左一間老字號的咖啡店嘆咖啡
之前我少少都唔飲架,依家因為老闆成日請我飲
飲慣左,所以可以陪老公一齊品嚐



 呢晚的酒店房有按摩缸,岩晒我地一日舟車勞動完嘆下
未沖涼前同朗朗b玩下先
最後一日,由於我地搭下午3點15分機
所以食完早餐係出面逛下就決定搭車去機場
本來想跟旅遊書教去搵旅遊巴搭去機場
但問黎問去都搵唔到.............算...放棄啦
決定搭高鐵,快

去到機場,我死都要去kitty候機室影下相先走

五日行程咁就過左去了
好多人問我,帶住一個十個月大的bb去旅行辛唔辛苦
我可以好肯定咁答大家,辛苦到想死
但....絕對值得,朗朗可能未必有記憶
但我就永遠記得,仲有同朗朗影的相可以經常回味
期待下一次Family Trip

沒有留言:

張貼留言