搜尋此網誌

2012年4月24日 星期二

大小魔怪遊記 - Day 3 @ 北投、淡水、永康街

呢日最重要就係去酒店溫泉浸下啦
好彩有個親子池,加上之前果晚係房裡面都浸左一次
如果唔係就嘥左我專登訂呢間酒店的意義啦
一早起身食返個早餐先
朗朗訓醒果樣真係好鬼搞笑
 

我一早就為呢個可愛B準備變身啦
超人媽媽的囝囝,當然係超人BB啦

 
 

浸完之後就返上房執野準備去第二度參觀啦
我揀左近近地的淡水
其實我第三次黎台北,真係第一次去咋
朗朗玩夠當然訓啦,咁我同老公又可以安靜咁睇野同掃街

濕水雞BB訓到好淋~~叫都唔醒


 

哈哈.....係咁訓,終於訓左兩個鐘後醒左
唔知係咪因為台灣假期呢
淡水都有不少當地人係度參觀遊覽
黎到淡水少不免要買亞婆鐵蛋
另外買左鳥結糖等等小食
時間差唔多就回程返酒店拎返寄存的行李再去呢晚的酒店進發


朗朗: 媽媽,我地又去邊度呀?!?!?!

因為復活節假期,之前又唔記得早少少訂
原先想訂的都滿晒
最後揀左改建的丹迪酒店 (天津店)
其實外觀同埋房間都唔錯呀,簡約......
執一執行裝又再出動
今次去永康街掃街~~~~~~~~~~~~~

先搭捷運去到旅遊書教的車站落車,再依指示去行


本書講行約8分鐘就到,但我地行左15分鐘都唔多覺有類似的地方
見唔對路再問下人,先發現本書左右寫錯了
我地行左反方向,激死
而且就算冇行錯都唔只8分鐘,早知一出捷運就打的啦

去到咩都試一餐
 
 

食飽真係好滿足呀
之後當然唔會咁蠢又行返捷運站啦
見到的士就上車,去到捷運都只係NT80
早知就唔洗我一早行到傻
因為第二日要轉房,所以返到酒店又要執下行李啦

沒有留言:

張貼留言