搜尋此網誌

2012年4月19日 星期四

大小魔怪遊 - Day 2 @ 日月潭 / 九旅文代村 - 海賊王樂園 (1)

3 Apr 2012
Day 2 - 日月潭 > 九旅文代村 - 海賊王樂園 > 台北北投


第二日就到期待的一日
一早起身搞掂晒朗朗後就去食早餐
食完就去買定車飛排隊等車入九族文化村
由於玩完後直接返台北,所以我地要拎晒所有行裝出發

黎到台灣,朗朗真係無時停架,又周圍撩人同佢玩
好多台灣人都叫朗朗做 --- 小可愛 XDDDDDDDDDDDDDDD
我就覺得佢係小魔鬼啦

話咁快就去到,經過花園再上去終於到達九族
第一件事就係去詢問處拎地圖
之後入去不停做的事就係........影相
其實都幾多地方有擺放One Piece的野
亦係度見到不少香港人,相信佢地都係慕名而來的



去到必睇的一定係3D劇場
真係好好睇呀,朗朗就係我地睇戲時訓左一覺,叻仔....識得爭取時間
lunch我地去左山治餐廳度食野,食左個草帽包飯同埋雞脾
朗朗就食我為佢準備的baby food
食完後繼續向偉大的前進號同烈陽號進發
仲有去到分別前的場景,又點可以唔擺招牌pose影相呀
仲有好多好多唔同的Figure,真係好正呀














估唔到九族真係幾大,我地由早上10,玩到下午3點左右
先淨係睇晒One Piece的地方咋
其他地方都冇去到參觀就要走啦
今次真係有少少後悔唔係日月潭住多晚,見識多d
不過放心啦,我等朗朗大d,一定會再帶佢去台中玩的
之後就起程出返去台中高鐵站搭車返台北啦

1 則留言:

  1. 朗朗越大越似你老公呀~~~可以帶埋囝囝去旅行...好溫馨呀!!
    [版主回覆06/15/2012 21:19:32]佢兩個真係一個樣架,係呀,以後可以三人行 :)

    回覆刪除