搜尋此網誌

2014年2月7日 星期五

2014 沙巴遊 - Day 3 (Weston 生態巡遊 - 紅樹林睇長鼻猴 & 螢火蟲)


早上如常到餐廳食個豐富嘅早餐
之後就到 Pacific 同 Magellan 中間嘅泳池玩下水
呢邊分開幾個不同嘅泳池
有標準池、兒童池同埋玩樂池
玩樂池仲有滑梯同瀑布添
泳池對住碼頭,風景好靚
玩到差唔多時候,我地就返房間梳洗
準備之後嘅活動啦~



















今日安排左特優旅遊嘅一日遊 - Weston生態巡禮+長鼻猴+螢火蟲
其實起初想揀其他行程架
但長鼻猴係婆羅洲特有嘅野生動物
黎到無理由唔近距離欣賞一下珍稀嘅動物架嘛

行程:
酒店來回接送、下午茶、河畔馬來風味晚餐、生態河遊、螢火蟲之旅


我地係 Pacific Sutera 上車,集合時間係下午1點半
然後再到 Shangri-la 接埋其他團友
呢團全車爆滿,果然受歡迎呀~

失策嘅係我唔記得提提大家食定嘢先
因為車程都幾長
好彩婆婆醒目,係小食店買定兩份三文治比小朋友食
行程途中係一間朱古力專賣店停留左陣
我地都買左少少上車食
朗朗又點會錯過呀














跟住就係兩個多小時嘅車程
同朗朗玩玩下,我自己都訓著左
中途比架車震一震醒左,發現原來旅遊巴司機係車手
逢車過車,搞到我唔敢再訓 = ="
唯有沿途睇下風景

呢日由上車開始就落住雨,一直都無停過
大約4點就到達 Weston (威士頓生態區)

先到居住係紅樹林附近嘅水上屋家庭食特式下午茶
呢個時候,雨開始停了,真係好彩
雖然唔係好知食緊嘅係咩食物,但可能肚餓啦
覺得幾好味,食多幾舊先走~~ 
5分鐘路程就到上船嘅地方
為確保安全,大家上好船後都要著上救生衣
然後就起航,駛向紅樹林 

去到紅樹林旁無幾耐就見到長鼻猴啦
可能落完雨水位高左
所以啲長鼻猴係樹上,甚至樹頂我地都可以清楚見到
兩位小朋友見到當然興奮啦
朗朗仲同我講,啲馬騮仔係度傾計喎 XDD
大約20分鐘左右
我地就埋岸上船食晚餐啦
難得有導遊係度,我地終於可以影返張全體大合照
跟住導遊行,經過一間水上屋餐廳
以為會係果度食晚飯啦
點知唔係囉,我地只係去另一家馬來西亞家庭度食簡單晚餐
色香味都係一般

飯後大約6點左右,天已經好黑了
我地又再上船去紅樹林
其實之前我去KL都睇過一次螢火蟲,但果時得果幾隻睇
估唔到今次去到樹林
見到滿樹都係螢火蟲,感覺棵樹就好似一棵著左燈聖誕樹 
而且仲有兩隻螢火蟲飛左入我地隻船添
第一次咁近距離見到
雖然影唔到相留念,但當時嘅景象已留係腦海中

之後又坐返兩個多小時嘅車程返亞庇
我麻煩導遊送我地到市區食宵夜
我地先去天橋底買老公最鐘意嘅榴槤
呢晚無買到貓山王,買左一個D24
睇下呢兩位人兄幾認真咁揀 XD
 
然後我地就去就近嘅菲律賓夜市食宵夜
果度好多檔口,主要都係食海鮮的
求其揀左檔有串燒的檔口坐低食少少野
然後等幾位榴槤愛好者食埋佢地正野就返酒店啦~
返到酒店都成11點幾,第一晚玩到咁夜先返 









沒有留言:

張貼留言