搜尋此網誌

2014年2月25日 星期二

自家菠蘿酵素

見朋友們製作唔同嘅酵素
又聽到大家都講不同酵素嘅功效有幾好
心思思又想學人整黎飲下
上網搵可以見到好多人都有教點樣製作酵素
我就跟鬼嫁料理手帳去做,裡面有好詳盡嘅做法同解釋 
大家都可以入去睇下

材料同埋工具其實好簡單


工具:  可密封玻璃樽1-2個

材料:  菠蘿 1kg
           檸檬 / 青檸 2-3個
           冰糖 約500g (水果重量的50%)

搵左好耐先發現,原來唔係度度嘅生果舖會幫客人開菠蘿架
其實我屋企樓下街市有間會開,但我放工返到去佢都收檔lu
最後因為心急,我係超級市場買現成開好切晒嘅黎整
我好蠢,唔識買啲size細啲嘅冰糖黎用
搞到要自己係家係咁揼碎少少黎用 :( 

消毒好所有用具後就開始入樽
記得啲用具同生果都要風乾,唔好用廚房紙抹
仲有一定唔可以有水係任何用具上,唔係就可能會失敗
一層菠蘿、一層檸檬、一層冰糖
如是者,一直鋪到樽頂 (預留一寸位置)
最後一層要係冰糖 
然後密封,放係乾爽處等兩星期
我見分享話可以每日開樽散氣,咁酒味就無咁重
我就選擇完全唔開 XDD

Day 1




Day 6
因為天氣凍嘅關係,發酵時間好似比較慢
差唔多第5日先開始嘔泡 (發酵中)




















Day 9
日日都會睇下佢地點
第九日出水已經7788
可能啲冰糖太大啦,好耐都溶唔晒 XD
我另外買到一個新鮮嘅菠蘿再整多樽添





























 



Day 14
第一樽收成啦
雖然份量唔多,但都ok啦






















我仲將部份剩餘嘅果肉放埋去新果樽度做菌種添
呢樽我睇情況會唔會浸耐少少先收成




















依家開始每朝起身空肚飲30ml
希望真係有排毒美顏,整腸通便嘅功效

3 則留言:

  1. 就咁飲? 咩味GA?有冇D係減肥用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以加梳打,水,或者on rock
      我見人話每次最多飲30ml...其實好少,今朝我淨飲,都算偏甜,之後飲返杯水囉
      見有啲人話加醋可以減肥添,不過我就唔知得唔得

      刪除
    2. 甜甜地帶少少酒味,但酒味唔濃,我諗溝淡啲會仲好飲

      刪除