搜尋此網誌

2014年2月20日 星期四

麥當勞® 開心樂園餐® x 《百寶狗先生與細蚊:時光機大歷險》

麥當勞® 開心樂園餐® 每期都會為大家準備不同嘅玩具
黎緊嘅星期五 (21/2) 開心樂園餐® 又再為大家帶來新款玩具啦!
我同朗朗更有幸能夠優先得到一套6款最新嘅玩具添
多謝 Bravo Gloria 嘅安排
上午問我拎地址,下午已經送到啦
一見到個巨型開心樂園餐盒,我已經好開心

 



















返到家,朗朗見我拎住咁大個盒,覺得好驚訝
馬上要求我拆開
但我話要晚飯後先可以拆,佢勁期待
一打開見到啲玩具,朗朗立即嘩嘩聲......haha
媽媽當然唔比佢立即拆開黎玩啦
影返幾張相先
朗朗話要擺返個pose先影 XD























一套6款玩具造型以電影《百寶狗先生與細蚊:時光機大歷險》為主題
電影中,百寶狗先生係一個偉大嘅發明家,聰明絕頂
所以今次嘅玩具以電影中不同嘅角色,配合特別的小遊戲
等小朋友們可以動動腦筋 ^^
拆開後,朗朗已經急不及待逐一玩下
最鐘意玩繽妮旋轉砌圖

















上行:
(左)  百寶狗先生金字塔
         推出日期:21/2 (五)


(中)  百寶狗先生彈珠器
         推出日期:28/2 (五)

(右)  繽妮旋轉砌圖
         推出日期:21/2 (五)

下行:    

(左)  細蚊滑翔機
         推出日期:14/3 (五)


(中)  獅身人面迷宮
         推出日期:28/2 (五)

(右)  雙面迷宮時光機
         推出日期:7/3 (五)

玩具由聽日(21/2)開始,隨麥當勞開心樂園餐® 附送
或者可以買任何套餐加HK$8 換購一款
大家想集齊6隻玩具,就要記住推出日子啦!

《百寶狗先生與細蚊:時光機大歷險》將於3月6日上畫
到時可以帶埋小朋友一齊去睇啦
依家睇住預告片先啦~~~~

沒有留言:

張貼留言