搜尋此網誌

2014年2月17日 星期一

朗朗第三個農曆新年

2011年出世嘅朗朗
今年渡過左佢人生第三個農曆新年

2012年
只得半歲大嘅朗朗又邊有咁快識拜年
我地都只係教佢雙手握實拳頭同各位親朋戚友請請咋

朗朗著起小王爺套裝真係份外招積



 
 















婆婆都買左一套中式套裝
著起都好醒神架





















2013年
朗朗已經15個月大
係ESF上緊playgroup
大家著起賀年服飾做賀年裝飾
岩岩識行無耐嘅朗朗,仍然對新年無乜概念
 


















右邊嘅燈籠就係朗朗同媽媽一齊製作架啦
















2014年
返緊PN班嘅朗朗已經31個月大了
每逢節日將至,學校都會舉辦不同嘅活動
介紹節日的意義,同埋等小朋友可以感受下節日氣氛
學校除左教朗朗唱新年歌同拜年外
仲搞左兩個活動,分別係"年28,洗邋遢" 同埋 "行年宵"
所以朗朗對農曆新年認識深了

著華服上學












 
 





年28,洗邋遢




















返到屋企
朗朗都好幫得手
見到我係度準備佈置同埋入利是
都主動要求幫忙
所以今年開始,我多左一個好好嘅幫手
入利是 ^___^
起初未掌握得好
一係就開唔到利是封口發忟憎
一係就幾張入落一個利是封度
經教導後,佢終於可以逐封慢慢入好 (我當然要從旁協助啦)
入賀年全盒
幫我將不同嘅賀年食品同埋糖果放好
其中一層就放左朗朗係學校行年宵後帶返黎嘅糖果
睇下佢完成後幾有滿足感 
最後當然要帶佢行下花市啦
今年真係第一次行花市
我地揀左近近地嘅葵芳花市行
朗朗見到四周都係不同嘅花
覺得好新奇
  
學識拜年嘅朗朗好好口
見到長輩們都會講
"祝你身體健康、心想事成"
收到利是會回答"多謝"
除此之外,朗朗每次都肯表演學校教嘅新年歌比大家睇添
新年到,哈哈笑
大家真快樂
穿新衣,吃年糕
大家真快樂
祝大家身體健康.....Yeah!!!!!!!!!!!! 
大個仔啦,媽媽無專登再買賀年衫比佢著
年初一打扮得好有型咁去拜年
見到財神公仔,仲擺左個好有型嘅POSE去影相添
 












有時見到朗朗,一見大家一窩蜂咁去長輩度逗利是
佢就有樣學樣,馬上走上前講恭賀說話
拎到利是就勁開心,然後再交比我
相信佢好享受逗利是嘅過程

整個新年,我地都去左好多親戚家拜年
朗朗亦都跟爺爺嫲嫲去左不同地方玩
非常充實呀~
 

沒有留言:

張貼留言