搜尋此網誌

2014年2月14日 星期五

2014 沙巴遊 - Day 4 (市立清真寺 & 加雅街)

呢日冇乜特別行程
所以食完早餐就返房收拾好行李















 















搞掂晒就check out同寄存行李
再經concierge幫我地call車
送我地去市立清真寺 (City Mosque)
之前我上網search過其他人嘅遊記
知道搭的士去清真寺大多以時租計算,約RM40/hr
咁我地12個人,司機都係收我RM120
包我一程到清真寺,停留影相再送返出去市區
我覺得都算合理


市立清真寺 (City Mosque) 
Masjid Bandaraya Kota Kinabalu 
其他到達方式:巴士 - 旺旺山百貨商廈(Wawasan Plaza) 前的巴士站搭乘 5A1A號線
                            前往UMS方向,收費約RM1.5/
開放時間:每日 (週五除外) 早上8-下午5點 
                    星期六 早上9-上午11
門票:免費參觀 (衣著端莊)

車程大約15分鐘就到達
落車就見到坐立係人工湖上的清真寺
雖然天色灰暗,但都冇影響我地影相嘅心情















































 
我地只係喺外面影下相咋
無入去裡面參觀
然後都上車去加雅街 (Gaya Street) 食晏
適逢星期日,加雅街有週日市集 (Sunday Market)
所以當日街上好熱鬧
街上擺左好多不同嘅攤檔
有小食、水果、手信、衣服等等,包羅萬有




















我地一早已經有目標架啦
就係去出名嘅怡豐茶室食叻沙啦!!
由落車果度行到去差唔多街尾先見到














餐牌全部貼晒係牆上面
大家想食乜野叫number就可以啦
唔洗諗,黎到當然食叻沙啦,朗朗就食魚丸粉
味道不錯,但未去到一試難忘嘅地步囉 :)


























食飽就過去Central Point行多陣
原先想去超市睇下買唔買到地道叻沙醬返香港
可惜買唔到
只買到好抵嘅藥品同埋朗朗搽開嘅保濕Cream - Ezerra
然後我地就分批出發去機場lu
老公同公公就先返酒店拎行李,我地就另外叫兩架車去機場
搞掂晒Check-in後就坐低食少少野
裡面仲有間好似士多嘅商舖,我地仲可以繼續買野
最後買左3 pack 果味雪條就上機lu






























機上見到好靚嘅日落,無耐就到達香港
4日3夜之旅順利完成
唔知幾時再有機會,咁多人一齊去旅行啦 ^^ 
  





沒有留言:

張貼留言