搜尋此網誌

2014年3月4日 星期二

拆利是 @ 正月十六

朗朗今年逗左14x封利是
真係多謝晒所有親朋戚友啦~~~ 

朗朗今年又係第一年自己拆利是
雖然佢有幫手入利是
但其實拆利是之前應該唔係好知裡面係D乜野
我示範拆一次比佢睇
佢立即勁興奮,起勢咁拆
仲唔比我幫手添
我叫佢拆好後就放係我準備比佢嘅盒入面
越拆越起勁,拆到嘩嘩聲
真係好好笑 XDDD

中途BABA問佢,可唔可以比一張啡色嘅銀紙佢 (HK$500)
佢好爽快咁答:好呀!
然後....................
佢拎左個啡色嘅利是封比佢BABA XDDDDDDDDDDDDDDD
BABA話唔係呢個
朗朗係咁話:岩啦,呢個係brown囉
笑C我

以前問親朗朗有冇錢呀?佢總係答我冇 (查實佢有個儲滿左大半嘅豬仔錢箱架)
今日我再問收獲豐富嘅朗朗
你有冇錢呀?佢答我:好多呀~~~
























幾日後,我就將佢嘅利是錢入晒去佢嘅銀行戶口
然後將本存摺打開有存款金額果頁比佢睇
話佢知,收到利是錢第時要好好利用
依家就暫時存放係戶口裡面
順便教教佢儲蓄嘅概念 ^__________^ 

沒有留言:

張貼留言