搜尋此網誌

2014年3月14日 星期五

Barney's Birthday Bash

唔知大家嘅小朋鐘唔鐘意紫色嘅恐龍呢.........Barney!!!
朗朗自從睇過我買返黎嘅DVD就好鐘意佢
可能裡面有好多佢鐘意聽嘅歌啦

上年,我仲經facebook代購group買左隻會唱歌嘅Barney比佢
佢收到後真係超開心
成日攬住佢唱歌

所以今年一知道復活節有Barney Show
就立即買飛
可惜我唔捨得買最貴嘅Party Seat同朗朗睇
買左高層近台位置 (我諗點都好過面對台最尾果d位卦)
不過我相信,朗朗去到一定已經好開心 



我已經話左比朗朗知,佢仲話要帶埋Barney一齊去
小朋友鐘意嘅話,記得去快達票訂飛啦
 

















沒有留言:

張貼留言