搜尋此網誌

2014年3月29日 星期六

聯校運動會 @ 8/3

奕朗第一個參與學校動運會
由於係聯校舉辦的
因此選址係三間學校的中間點 - 馬鞍山的一間小學內舉行
運動會中,N班小朋友最多可以係4項項目中選3項參加
我幫朗朗參加左3項比賽
包括 1) 擲豆袋 2) 大力士 3) 賽跑

奕朗的號碼布














搭旅遊巴到達會場
我地就聽指示,等候各項目開始
估唔到朗朗可以同讀緊馬鞍山正校的朋友仔正嵐同一組比賽

奕朗好期待比賽開始
未輪到佢時,就係場邊同其他同學仔打氣
大約半個鐘左右,就到奕朗出場啦
第一個項目係"擲豆袋"
開始前我大約講過點樣玩呢個項目
就係鬥掉得遠
見佢之前係場邊睇左咁耐
我諗佢已經明白點玩啦
所以一埋到位我就將豆袋交比佢

hahaaaa....一吹雞
朗朗就好隨意嘅掉出豆袋
豆袋只係喺佢面前約2步嘅距離
當然,媽媽並無取笑啦
我仲讚佢叻仔添
朗朗好開心

之後我就陪佢上一樓拎食物
原來一樓有3個課室設置左遊戲
攞完野食就帶佢去玩
仲一次過玩晒3樣添
之後我地又落返禮堂等候第二個項目開始啦
今次係"大力士"
各參賽小健兒鬥快將放係起點嘅A4紙箱拉去終點
我就係終點位置等候
好快就完成第二個項目


我地就出操場排隊玩充氣彈床
休息一陣食下野就到第三個項目"賽跑"
當然又係鬥快啦,我又係喺終點等候
朗朗好快就跑到我度,我初初睇覺得佢最快添
但老師判左另一位出線
我當然無異議啦
最緊要係朗朗玩得開心
完成所有項目,我又再同朗朗排隊玩彈床
期間仲遇到同學仔浩賢一齊玩添
睇下兩位小朋友幾興奮
跳完又再上一樓玩遊戲
好彩快手咋
因為已經陸陸續續收檔
準備之後嘅頒獎及表演時間啦
全部小朋友都聚集係禮堂等
一開始就一齊大合唱 + 跳舞
咁多小朋友一齊唱『我強』
真係好可愛
然就睇埋表演同頒獎就完成整個活動啦
因為約左爺爺嫲嫲
所以我地自行係馬鞍山離開
臨走前去老師度領取參與獎牌一個
朗朗收到獎牌,超開心
我都好開心可以陪仔仔參與運動會
唔知日後會唔會有親子比賽呢~~

沒有留言:

張貼留言