搜尋此網誌

2014年3月28日 星期五

活學活用好例子 - 圖書篇

奕朗每星期都要做閱讀報告
咁細個,當然唔係要寫字啦
主要係由爸爸或者我講故事比朗朗聽
再問朗朗鐘唔鐘意呢個故事
如果鐘意就係閱讀報告冊度填色
填得越多 = 越鐘意

上個星期學校派左由小樹苗出版的圖書 - 《沒洗髮的莎莎》
大旨係講莎莎因為玩到好污糟
又唔聽媽媽提示去沖涼
搞到自己好臭,朋友仔又唔同佢玩
最後返家立即洗乾淨後
就變返香聞聞的清潔小朋友


 














然後,過一日我地一家去BBQ
返到家,爸爸幫朗朗沖涼
出黎就由我幫朗朗換衫
朗朗第一時間叫我聞下佢

朗:我洗左頭,係咪好香?
我聞一聞答
係喎
然後朗朗再聞一聞未沖涼嘅我
咦,媽媽好臭,同莎莎一樣


雖然果一刻囧一囧,覺得朗朗好似有心"扇"我咁
但諗深一層,證明佢有留心聽我講故事,亦都明白當中意思
仲會好好咁運用
真係唔好睇少一個兩歲幾嘅小朋友

沒有留言:

張貼留言