搜尋此網誌

2014年3月26日 星期三

Blogger Event - 惠氏 ®營養品「探索高品質奶粉的誕生」

第二次得到惠氏 ®營養品Shemom 邀請
出席惠氏 ®營養品係 tmtplaza 中央廣場舉辦嘅『探索高品質奶粉的誕生』活動
一早就帶朗朗出發
先係太子地鐵站集合,再搭旅遊巴向屯門進發
一上車已經見到唔少朋友添 ^^
係車上媽媽們有媽媽們傾計,小朋友們就自娛
好快就到達屯門市中心啦~

上到去,已經見到惠氏 ®營養品嘅職員準備就緒
隨時為我地介紹佢地嘅產品生產過程
惠氏 ®營養品嘅獅子仔亦都黎到現場同大家合照添






































影完相就開始四圍活動,聽聽職員詳盡嘅解釋

惠氏營養品的產品不單止用優質的技術製造,而且蘊含適當的營養素,配合人生不同階段的營養所需要研製,外產品亦符合國際級品質及食品安全標準。

 惠氏營養品為消費者提供一系列安全、優質及以科研本的,包括: 
- 較大嬰兒配方奶粉
- 幼兒成長配方奶粉
- 懷孕及授乳期婦女營養產品
- 成人營養產品


此外,我地仲了解左惠氏 ®營養品各產品的生產過程
佢地全線配方產品都採用濕混技術 (Wet Blending) 製造

濕混技術「睇真D」
1) 材料混合 - 多種營養素原材料會一併加入到攪拌煱爐以液態混和,令營養素可更均勻合。
2) 巴斯德殺菌 - 對混合液進行嚴格及符謹食品安全標準的熱處理。
3) 噴霧乾燥 - 混合液會被泵入乾燥塔內,並以高壓噴出,進行溫最後烘成為粉末狀,成為準備包裝程序的奶粉。
4) 包裝 - 整個入罐的環境均為密封,並受嚴格控制所有設施、設備都經特別計當中包括以紫外光燈殺菌等;此外,室內空氣的質素,甚至廠房壓差別都受監控,務求能達到產品零污染,令你更放心。


 
















 



聽完講解就去排隊玩小遊戲啦
先入顏色沙樽,再用水彩為紙扇上獅子仔嘅帽添上色彩
朗朗好專心去做架
用唔同嘅去完成兩件作品

跟住我地就拎埋製成品再周圍影相
朗朗有豆豆陪住一齊玩 
都唔洗我地特別照顧
等我可以同其他Blogger 媽媽social下

深了解過惠氏 ®營養品的製作過程,又玩過小遊戲
當然就去醫肚啦
惠氏 ®營養品 & Shemom 為我地揀選左一間好美味嘅餐廳
享受豐富嘅午餐
 
最後又點少得一張大合照呢!
好開心,可以帶埋朗朗一齊參與惠氏 ®營養品嘅活動
因為做左媽媽後,星期六日都好想可以帶小朋友去玩
如果只係我一個去左event,就好似漏低左佢咁 :p
希望日後可以參與更加多惠氏 ®營養品舉辦嘅親子活動啦~~

大家若然錯過左今次嘅展覽攤位就要留意啦
黎緊惠氏 ®營養品會再係4月份再擺攤位
選址係就近地鐵站嘅奧海城商場添
今次唔好錯過拉

展覽詳情
日期:2014年4月11日(五) 至4月13日 (日)
地點:奧海城2期 Olympian City
            地下主題中庭

睇下朗朗同豆豆一齊玩得幾開心
超可愛 

想了解更多有關惠氏 ®營養品 
大家可以登入佢地嘅網站http://wyethnutrition.com.hk/

沒有留言:

張貼留言