搜尋此網誌

2014年3月31日 星期一

Movie under the Stars 星星有約 @ 15/3

我地係3月中參加左
由香港賽馬會為員工同佢地嘅家人舉辦嘅活動 - 《Movie under the Stars 星星有約》 
我地一家大細,係婆婆領下一齊去到跑馬地馬場運動場
先去唔同嘅攤位玩
再去搵兩隻小馬影相
可惜係我地遲去到,兩隻馬仔都要返入去休息啦
所以我地只可以離遠影咋~


























































婆婆拎完野食
已經差唔多到電影播放嘅時間
第一套播放嘅係朗朗百看不厭的『Monster University 怪獸大學』
我地立即去草地搵位坐低
但由於之後我同一家三口仲有活動
所以我比朗朗睇左一陣就要離開啦 
雖然只係參與左好少部份
但都覺得呢個係一個好好嘅親子活動
希望馬會可以繼續搞多d類似嘅活動
等員工同家人們多多參與
 
 

沒有留言:

張貼留言