搜尋此網誌

2014年3月5日 星期三

一人一花計劃 (2013/14) - 朗朗第一盆盆栽

朗朗學校上年12月時派了一盆小花苗回家
我返到屋企睇通告先知
原來朗朗學校參加左康文署嘅一人一花計劃: http://www.lcsd.gov.hk/green/b5/one2013-14.php

康文署嘅宗旨係想藉著此計劃向學生推廣綠化意識、培養他們對種植的興趣及對社區的關懷。 

學校更教導小朋友們尊敬長者
因此學校嘅一人一花計劃,命名為『愛護樹苗,尊敬長者』大行動
鼓勵小朋友愛護花苗,將用心機種好的盆栽送給尊敬嘅長者
















好可惜,朗朗拎返家嘅新畿內亞鳳仙花苗,未返到家時感覺己經淹淹一息
放多兩日已經返魂無術
所以拜託左朋友幫我留意四周,有冇新畿內亞鳳仙嘅花苗買
好彩當時都仲搵到花苗買
朗朗嘅花苗就寄居左係朋友家一陣時間
我到1月頭先得閒拎返屋企

但烏龍嘅我,竟然係旅行前一日帶佢返屋企
好彩只係去四日,唯有聽天由命啦
幸好旅行返黎後佢仍然好健康

咁我就正式同朗朗一齊照顧小小的花苗了 

康文署網頁內,有種植方法嘅資料,大家都可以去以下連結下載
新畿內亞鳳仙栽種講座(講義)
新畿內亞鳳仙資料單張
新畿內亞鳳仙栽種示範



其實新畿內亞鳳仙唔係好適合係天氣凍時種植
因為佢需要多水份、多陽光、同溫暖的溫度先可以茁壯成長
所以係天氣凍嘅時間,夜晚我多數會將佢放入飾櫃
開住飾櫃燈當晒太陽

14-1-2014










 









過幾日就買齊野幫佢換盤
然後幫佢摘心
摘心後約一星期,長多左好多新葉同埋長高左不少 

然係喺指定日子,將盆栽送比婆婆
影返張靚相交功課
 



















之後當然再帶返家繼續由我同朗朗照顧啦
朗朗經過我提點,每次淋花都好小心
盡量唔會比水掂到d葉
拖肥亦一樣

15-2-2014
 

19-2-2014




















26-2-14





















經過我地悉心嘅照顧
奕朗嘅新畿內亞鳳仙終於長出3個花苞啦

3-3-2014









 


 

依家好期待佢開花的日子 ^___________^ 

沒有留言:

張貼留言