搜尋此網誌

2009年1月30日 星期五

小魔怪遊記 - 阪京之旅 - 手信篇

第一日收獲
冇乜買野比自已呀,大部份都係幫人買野
對絲襪返HK著,覺得好正,勁抵...HK$58咋
個蒸氣眼罩係見某forum裡面有人推介過,所以買一盒細o既黎試用下


第二日收獲
呢日多左少少收獲
有日清拉麵博物館親手整o既兩個杯麵啦
Jerry收獲比較豐富,係outlet買左件adidas外套外
仲UNIQLO買左d短襪同一副太陽眼鏡添
我都唔執輸架,都買左唔少Kitty野,不過包住左冇拆開黎影相
另外,個蒸氣眼罩真係幾好用,所以買多一盒大盒 ^^



第三日收獲
呢日冇乜時間shopping啦
淨係o係清水寺求左兩個護身符同埋買左兩個隨身煙灰缸送比朋友
唔洗講,個Kitty鏡當然又係我架啦 :p


第四日收獲
最後衝刺o既呢一日
買o既大部份都係野食呀
另外,終於買左個Agnes b袋比亞妹啦
Jerry又送左個Kitty公仔比我
杯麵我地都買左10個呀,因為之前係HK Citysuper買過個芝士咖哩杯麵黎食
覺得勁正,係日本買一個平一半價錢呀
點可以唔買呢 :p


Jerry係環球影城買比我o既Kitty ^^


沒有留言:

張貼留言