搜尋此網誌

2009年1月22日 星期四

小魔怪遊記 - 阪京之旅 Day 4 (Part II)

Day 4
行程 - 酒店 > 梅田 > 
環球影城
 (USJ) > 心齋橋、難波及道頓堀 > 酒店
早餐 - 梅田   
午餐 - 環球影城內 (漢堡 + 薯條)     晚餐 - 心齋橋 (迴轉壽司)


離開USJ,諗住係附近搵下拉麵食啦 (下午茶黎咋 XDDD)
但好似附近d食店都比較貴,咪諗住去到難波先食
行行下....咦...有『MOS Burger』喎
都係入去食個餐先


Jerry叫左個"國產牛"漢堡飽餐
而我就淨係叫左個雙層芝士漢堡,然後痴Jerry d薯條黎食
夾埋都係1千yen多d咋,抵食

"國產牛"漢堡飽果然好味d喎,好juicy呀



跟手見附近有間賣手信o既舖頭,立即唔放過呢個機會
去掃下手信先
睇下我,買到面紅耳熱咁呀
滿載而歸


然後,搭返JR去梅田o既『大丸』shopping
因為應承左買個Agnes b 袋送比亞妹做生日禮物
所以去『大丸』o既目的只係呢一個o者
一早知道Agnes b係3樓架o勒,但無諗過搭電梯上到3樓
就見到間Agnes b,真係好,搵都唔洗搵...good
係日本買Agnes b果然係平過HK好多喎
我買果個袋,比HK賣平成4XX蚊呀
任務完成....再轉戰心齋橋o勒


yeah...去到心齋橋o既Sanrio Gallery
又可以同Kitty影相o勒
呢間Sanrio好大架,有成3層咁多



哈哈....睇緊我遊記o既人,可能會有個疑問
點解我食咁多餐,點解都好似冇食過壽司、刺身呢?!?!?!?
原因好簡單
同行的另外三位人兄,都唔食魚生架 >.<"
對於我呢個熱愛食刺身同壽司o既人黎講,的確唔係一件好事
但.......今日終於有得食o勒
唔係我提議架,係個fd認為黎到日本無理由唔食o既

本來我好想試下幾多人推介o既『魚心』架
但都去到心齋橋咯,無理由又返轉頭去梅田食飯架嘛
所以諗住隨街搵下,求其入一間啦
咦...經過『Ryagutei亭』...記得呢間野旅遊書都有介紹過喎
係迴轉壽司放題餐廳黎架
見佢平平地,又介紹過...好啦,入去試試


我地揀左任食放題 + 麵豉湯一碗及生啤一杯o既套餐
盛為女仔每人1,500 yen & 男仔每人1,800yen (連稅)
估唔到都幾多人架喎,座無虛席架
開餐.....^^/


講真,其實質素麻麻
但咁o既價錢仲有咩可以要求呢
你地睇下我地食完o既碟 XDDD
(其實有D唔係我地食架,不過見佢d碟放到咁高,影返張相扮下野o者)


飽晒,各位都好滿足呀~~
因為個fd想去返『激安之殿堂』買少少野
好啦,又行過
哈哈,去到我地先發現原來呢間野有成6層高架
之前淨係行左地下果層囉
真係on居,如果唔係個fd要去買野返轉頭我地都唔發現呀


好啦,食到咁飽做下運動啦
行上6樓慢慢行返落黎
果度每層都有好多唔同o既野賣
終於幫朋友買到又平又靚o既煙灰缸o勒
去到賣野食果層,我同Jerry仲掃左好多芝士咖哩杯麵添
(因為係HK得citysuper有得賣咋)
嘩...買到拎唔到咁滯呀

行到去頭髮護理果度見到d染髮劑o既包裝盒上o既公仔(上面果行)
係我地追開o既《男兒當隻揪》o既角式黎架
好正,幫佢地影返張相先



最終站就係去左道頓堀o既固力果店買手信
又用左6千幾yen lu
無計啦,最後衝刺嘛
跟住打道回府,要執拾行李lu....仲要收拾下我o既心情o勒
因為....過埋呢一晚,我就要離開大阪o勒


1 則留言:

  1. 最近好嗎?天氣冷了,請記得出門多穿點衣服喔!歡迎來我的空間走走喔!!
     
    lv名牌包包 lv包包新款 lv新款包包目錄 NIKE球鞋目錄 NIKE最新鞋款 lv名牌包包 lv lv包包新款 lv包包 lv精品包包特賣 NIKE鞋款目錄 lv精品包包新款 lv限时特賣 lv包包 lv皮夾 lv目錄 lv包包目錄 lv皮夾目錄 lv包包照片 lv lv lv包包 lv包包 lv包包新款 lv包包特賣 lv包包新款 lv目錄照片 lv包包 lv新款 lv皮夾

    回覆刪除