搜尋此網誌

2009年1月23日 星期五

小魔怪遊記 - 阪京之旅 Day 5 - 回歸篇

Day 5
行程 - 酒店 > 難波 > 關西空港 > 香港


歡樂o既時光真係過得特別快
又到左要離開o既一日o勒
以往去旅行都總會有d好掛住香港o既心情架
但今次真係完全無喎
一來,可能係同埋男朋友一齊去啦
二來,我唔捨得走住囉


但點唔捨得都要走架啦
之前一晚執拾行李搞到好夜
緊係啦,買左咁多野食....我晏d先post d手信上黎 ^^


今日係搭AI315 (Depart: 12:00pm)返香港的
我地首先由酒店搭去難波,然後再轉南海電鐵去
關西空港

最後一程地下鐵o勒


其實原本應該早少少出門口架,但搞搞下都已經9點幾o勒
所以決定去到關西空港先食野



因為時間緊迫,一入閘我地見到車就上啦
點知上左架[普通]車.....站站停...


一路搭,一路留意下有無機會轉返架[急行]
好彩過多幾個站,終於比我地轉到
唔係真係有排搭呀

哎吔,到遠機場都已經11點o勒
我地都預左無得坐定定食野lu
無法啦,鬼叫自己遲出門口咩 :p


再見o既大阪,我地會再黎探你架


咦.....原來我地班機delay左個半鐘喎
好野,有時間坐低食返餐啦
check-in後立即去搵野食
最終我地又揀左去食拉麵
我地叫左天婦羅冷麵 + 海鮮拉麵
味道都幾好 :)



食飽後都仲有少少時間比我地最後衝刺
我再買左盒香蕉朱古力大福添 ^^


上到機,四個好似傻仔咁
無無聊,勁玩自拍合照....好快又等到起飛了

咦.....估唔到返HK呢程個飛機餐
望落都幾ok喎,就咁睇都好似比黎果程好
味道都係好左,d咖哩都幾香
好過之前果個我完全食唔落咁滯啦


係機上,無野做
張呢幾日o既收據放埋一埋影返張相
最貴果張唔洗諗,當然就係食蟹果一張啦


咁就完成左我實質四日四夜o既行程lu
我希望我可以快d再重遊關西就好了
我一定唔只去5日咁少呀 ^^


沒有留言:

張貼留言