搜尋此網誌

2009年1月21日 星期三

小魔怪遊記 - 阪京之旅 Day 4 (Part I)

Day 4
行程 - 酒店 > 梅田 > 
環球影城
 (USJ) > 心齋橋、難波及道頓堀 > 酒店
早餐 - 梅田   
午餐 - 環球影城內 (漢堡 + 薯條)     晚餐 - 心齋橋 (迴轉壽司)


Oh Oh Oh....終於都到左阪京之旅最後一日o勒
好...玩 / 買得幾多得幾多
今日預左一日時間係環球影城裡面盡情遊樂
呢四張飛我係o係HK東X遊買定架,因為同佢地買有9折 (9折後5,220yen / 位)
仲要係無需要再換飛o既直接入場券



首先去梅田食個早餐先
嘻...因為我地太過"擒青"啦,忘記左影下個早餐就食晒lu
所以今次淨係影餐牌 XD
我地四個人,叫左兩個B餐兩個C餐
 

USJ得一個方法架o者,就係係梅田搭JR o既大阪環狀線
去到西九条轉JR夢咲線去USJ站落車


行去USJ o既途中(未入到去樂園裡面),又已經謀殺左我地唔少memory啦
因為周圍佈置都已經好靚了




一入到場已經見到Betty同埋啄木鳥係度歡迎我地啦
立即影相先 ^^
唔知點解,Betty同埋啄木鳥都好鐘意我Jerry喎
係咁捉住佢要我地幫佢影相 XDD
但到我想同啄木鳥影果陣,佢唔理我呀
扮下野之後先同我合照 :P


再行下行下....OMG...見到我最鐘意o既Hello Kitty
我又點會錯過同佢合照o既機會呀



本來想去Hello Kitty對面o既Hollywood Dream過山車玩架
但仲未開喎.....激死...再行下先啦
然後我抽左一隻Hello Kitty扭蛋....成300yen一個架
但佢隻蛋有埋USJ 個名同埋少少圖案的
而且隻Kitty都好靚,無所謂啦


跟住行過Terminator 2
就走入去玩我地入場後第一個game啦
原來呢個係一個3D戲再配合埋少少現場演出o既劇場
遺憾o既係全程都係講日文
又冇得揀聽英文
即係唔知佢地up乜


玩左一個game之後,我個fd已經叫餓了
之前係forum度有人話過可以叫USJ d staff幫我地係手蓋印
就可以去一去園外食野,咁我當然試一試係咪可以啦
但...原來係唔可以o既
只有全年票果d先可以咁做
黎得玩都預左係裡面食貴野架o勒


搵食其間再預到卡通人物....佢地就係啄木鳥(仔)古惑狼同埋企鵝o勒
之後行下4D影院準備播放史力加
我地就拿拿聲去睇埋先
,唔好浪費時間嘛


後尾我地揀左去Mel's Drive-In度食burger + 薯條
細細一個餐就食左我千幾yen了


食飽後巧遇傻豹



跟住係對面o既Hollywood Dream過山車重開
馬上入去排隊,排左15分鐘左右就到我地啦
坐上列車,仲可以揀自已想聽o既音樂添
果日真係幾凍下,因為起初係舉起雙手黎玩架
但d風吹到我對手僵左,我馬上收返埋啦
但...發現對手已經立即爆左拆 *0*


之後去左玩眾人推介o既Spiderman
果然如朋友所講,真係玩得過
呢個我地排左5分鐘左右就可以玩了



跟住周圍逛,周圍影
每條街都有佢地o既特色
好有美國風味,有d景靚到好似一副畫咁



睇地圖先發現,其實USJ都唔算好大
好快我地已經行左一大半了
玩完Back to the Future - The Ride
我地去左Jurassic Park
坐船仔


最後玩o既一個game就係『Jaws
坐船仔 XDDDDD



然後就係園內shopping啦
Jerry仲送左隻Kitty比我添,好抵呀
咁岩佢50% off喎,折左之後都係1,200yen咋



臨走先仲撞到史力加
影返張合照先 :p


後話,初初plan果時係揀第三日黎架
但撞岩果日係日本成人禮日,係公眾假期
我怕人多要排好耐隊,所以延後一日
果然係無錯呀,呢日排得最耐果個game都只係用左我15分鐘時間咋
除左d冇開或者去到已經做左尾場o既表演冇去外
基本上大部份都玩晒了

但個人認為既然黎到大阪就點都要黎一黎
但下次去我就未必會重遊了
因為實質game唔多,遇著人多排長龍都係唔抵
買express仲唔抵啦,好彩我地今次唔洗o者

未玩到關門,我地已經離場了


沒有留言:

張貼留言