搜尋此網誌

2009年1月20日 星期二

小魔怪遊記 - 阪京之旅 Day 3 (Part I)

Day 3
行程 - 酒店 > 嵐山
清水寺
> 河原町 > 衹園 > 酒店 
早餐 - 酒店附近 (吉野家牛肉飯)   午餐 - 京都拉麵小路 (拉麵)    
晚餐 - 衹園 (蟹遊亭 - 蟹宴)


因為之前睇天氣預報
知道京都呢一日都會幾凍
,所以我都全套裝備
一於有幾多著幾多

酒店附近朝早真係冇乜特別野好食
因為Day 2既然試左
『松屋』
所以呢日我地就去左食
『吉野家』o勒
但我本人就認為
『松屋』比較好食



順帶一提
我地呢幾日住o既酒店
,雖然唔係近梅田 / 難波呢d旺區
但交通幾方便喎
,附近除左有大阪市營"御堂筋線"地鐵站外
仲有個阪急電鐵站
第二日我去池田都係搭阪急電鐵去架 ^^


今日我地又再搭阪急電鐵,由南方站向嵐山站進發
吸取左兩日搭地鐵同電車o既經驗
知道好多車都有分[普通] 或 [急行] 架
所以我地專登等架[急行]車黎搭
,可以慳多少少時間嘛 :)

去到
,準備轉車去嵐山
已經開始落雪啦
,好開心
但去到嵐山,雪就停左lu...唔緊要啦, 繼續行...



我地由嵐山站沿路開始行,經過渡月橋、大街小徑等
途中
又開始落雪啦,仲愈落愈大添....
嵐山沿路o既風景真係好靚,再加上落雪,真係靚上加靚呀
可惜就咁影相係影唔到落緊雪呢





行左大概15分鐘左右,就去到天龍寺o勒
但係我地冇入到去佢地個庭園裡面參觀


之後就行返去JR嵯峨嵐山站,搭JR去返京都站o勒
因為午餐時間又到啦~~~~~


午餐就去左旅遊書同forum都有人介紹過o既『京都拉麵小路』度食
因為京都風味同札幌風味店都大排長龍
最後我地是旦入左一間食咋
其實佢係咩風味,我都唔係好知 XDDDDDDDDD


沒有留言:

張貼留言