搜尋此網誌

2009年1月19日 星期一

小魔怪遊記 - 阪京之旅 Day 1

Day 1
HK > 關西空港 > 梅田 >  新世界 > 難波 + 道頓堀

酒店 - 新大阪橡樹酒店 
早餐 - 飛機上      

午餐 - 梅田 (燒墨魚丸 + 大阪燒)    
晚餐 - 道頓堀 (拉麵)

真係未試過搭咁早機架
凌晨4點30分已經去到機場check-in
無錯, 我係搭AI314....當日最早的一場航機



 














去之前聽到好多有關呢間航空公司o既劣評
所以都預左會delay或者其他事架o勒
點知, 當日好順利, 完全冇delay, 準時日本時間10:40am到遠關西空港....yeah

















之前一早熟讀左地圖同埋已經search好晒應該搭咩車
所以好快就搵到南海電鉄果個站,由機場出發去酒店先啦





















去酒店前係難波地鉄站買左張《大阪周遊卡 - 2日卡》(2,700yen)
















原來間酒店好方便,所以好快就搵到
逗留左15分鐘左右我地就出發去梅田搵野食啦
去到梅田,搵到條食街,裡面大有好多唔同o既野食
最後我地揀左食燒墨魚丸同埋大阪燒....yummy











 
















然後就去左HEP FIVE行街啦
唔知係咪星期六呢,呢度好多日本少男少女係度行街
人頭擁擁,所以唔係逗留左好耐,我地都轉去左第二個商場行街





























之後見有D時間,我地就去左原本行程冇編到去o既新世界o勒
估唔到呢條街真係好有日本feel呀,係呢度謀殺左我地唔少memory卡o既位置呀
因為周遊卡已經包含左唔少入場費用,我地當然要用盡佢啦
所以亦都登上左周遊卡包左o既『通天閣』  






































最後我地就去左難波o既道頓堀行街 & 食晚飯o勒
我地試左『四天王』o既拉麵呀,個湯好濃好好味


































食完飯繼續行街影相,我地去左《道頓堀極樂商店街》、《固力果店》.....等等
總之一路行一路影相啦
仲估唔到因為第二日係當地o既『十日戒』
有條好長o既食街...開到好夜都仲人山人海
當晚可能我冇戴頸巾啦,我覺得好凍呀 ~.~"


 
 






 





























最終行到11點幾左右就回程返酒店o勒
第一日的收獲~




6 則留言:

  1. 之後見有D時間,我地就去左原本行程冇編到去o既 新世界 o勒 想問下係邊度呢架

    回覆刪除
  2. 熊貓車 Panda Car2009年1月19日 晚上10:54

    如果搭市營地下鐵去的話, 就係搭"御堂筋線"去到 "動物園前"站 (M22) 落車, 然後行5分鐘左右可以到

    回覆刪除
  3. 唔該晒. 想問下向邊個方向行
    [版主回覆02/02/2009 09:24:00]你應該搭"御堂筋線"向八尾南方向

    回覆刪除
  4. 我想問如買 周遊卡, 是否用那日先開始計?我可否早一日買定?
    [版主回覆02/02/2009 09:24:00]to 大口媽
    無記錯好似當日買就要開始用, 因為我記得張票上面有日子的
    但唔肯定, 你最好買果時再confirm一下
    又或者可以去 http://www.pia-kansai.ne.jp/osp/cn/index.php  睇多少少資料

    回覆刪除
  5. 你好呀, 因為今年9月我都會去大阪京都, 我想問吓你住邊間酒店呀,麻煩哂你
    [版主回覆02/23/2009 14:02:00]我住新大阪橡樹酒店呀 雖然唔係o係梅田, 難波 但真係好近地鐵站架, 好方便
    http://www.h-oaks.co.jp/shin-osaka/chinese2/index.html

    回覆刪除