搜尋此網誌

2010年1月1日 星期五

泰sweet行 - Day 3

呢日o既行程比前一日發生o既事影響左
頻頻撲撲咁又報案,又買新相機
之後又要嗱嗱聲拎返酒店叉電
搞左成個上午

又因為用左d錢去買相機
所以又要再去一去水門唱定d錢備用
到差唔多一點鐘先可以正式出發去大皇宮呀
今次我地揀左搭船去
架船都幾寬敞,沿途仲有導遊介紹兩旁o既風景



我地係N9碼頭落船後,就馬上去食野先
食飽後就跟地圖所示行去大皇宮
點知我地行錯左路,明明一直都見到大皇宮
但一直都搵唔到個入口
途中仲有d人黎搭訕,一時話大皇宮今日唔開,一時又話大皇宮已經閂左
我係精明o既旅遊者,一早已經知道係騙子o既橋段啦
所以冇理會佢地,最終都比我地搵到個入口




呵呵~~又到Jerry最愛o既時刻啦
就係去全亞洲唯一一間曼聯pub食tea啦
嗯...唔算難搵,亦不枉此行
因為Jerry去到好開心



最後,我地就搭MRT去Suam-Lum Night Bazaar晚飯行街
我地起初仲怕飲唔到2公升o既啤酒添, 所以咪叫左渣1公升飲住先
點知轉個頭就比我地清晒,要再叫多渣
早知一早叫一支火箭炮 (2公升) 黎飲啦
食飽飽hea左一陣就走人lu


哈哈......我地兩個就係因為呢餐,搞到我地最後一日又痾又嘔o勒
我地估計元兇應該係生蝦 XDDDDDDDDDDD




沒有留言:

張貼留言