搜尋此網誌

2010年1月20日 星期三

微針美容

由籌辦婚禮開始
我就由一個平時唔多做facial o既懶人
變成一個積極做不同美容去令自己睇落更加完美o既人
為左靚,可以話無所不用其技呀
近期(我諗都唔算好近期架o勒),好流行
微針療程
做微針功效比做其他普通導入精華更有效
如果去美容院做一個十次療程,隨時動輒萬多元
但好似我咁,有個私家美容師就可以所費不多
做一個自家
微針療程

買左支針兩個星期,尋晚終於都試做第一次
我買左1.0mm長o既針頭,再加透明質酸精華
大約一個小時就完成左一次療程了
做完之後o既效果,果然令我嘩一聲
因為真係白滑左好多
比平時做一次full faical treatment出黎o既效果,真係有分別
亞Be仲教我呢兩日要keep住搽精華 / 面霜
因為做一次療程,就可以將面上2萬多個毛孔張開
令到皮膚更加吸收
依家我會keep住每兩星期做一次
希望可以改善下我毛孔粗、眼袋及黑眼圈o既問題啦


一支針約可用6-10次 
透明質酸精華一支可用2次 


沒有留言:

張貼留言