搜尋此網誌

2010年1月17日 星期日

3V之拍攝後感 (2)

兩次拍攝後的感覺都係非常良好的
首先當然係多謝前台的工作人員
一直給我貼心o既服務啦
因為我覺得我都算係幾麻煩o既人
有少少事都勁msn佢地
但佢地都不厭其煩咁一一幫我解答

今次四個造型都係我自己配搭的
之前做左好多功課
睇左好多造型照
亦都要讚一讚惠惠
佢做到我所需的要求,我想要的髮型佢都幫我set到出來
效果亦不俗

哈哈.....拍攝期間都幾多笑料架
由於我笑得太利害會露牙肉
,所以成日都就住就住咁
亦令到劉老師成日話我........."小姐,你笑得好假呀" "你要笑得自然D"
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
有時因為我表現唔好,令到劉老師要多拍幾張先滿意
無辦法啦,我真係怕笑得太過誇唔靚嘛
雖然劉老師一再提我,佢會捕捉我最美o既一刻
但我始終忍唔住勒住勒住咁
最後當然要多謝小玉啦
上次同今次都係佢做我助手
兩次試衫又係佢幫手
因此我地都已經好熟架o勒
小玉真係好細心,每次都幫我執好裙襬外
仲好留意我d飾物有冇移位
少少頭髮亂左佢都留意到幫我執好


所以總括黎講,我對3v o既服務真係好滿意
但....我一日未睇d相,一日都未肯定係咪真係最好o既
哈哈....所以我好想快d到2月呀
21號就係我o既睇相日啦


1 則留言: