搜尋此網誌

2010年1月2日 星期六

泰sweet行 - Day 4

最後一日,係原定時間起身
Jerry已經覺得唔舒服架o勒,又痾又嘔
都唔知係咪尋晚食果d生蝦唔乾淨
連早餐都食唔到
我仲約左上午10點去做SPA添
又唔想爽約喎,咁我地就執好行李然後出發啦
Book左去都幾多人推介的Coran Boutique SPA
呢間SPA係日本人開架,有專車接送同埋做緊買一送一優惠
我就一早訂左做2個半鐘頭o既"La Mer Version 2.5"
好舒服咁享受左2個多小時之後就諗住去Siam行下街

唉....點知原來我都中左招,不過冇Jerry咁早發病
已經開始好唔舒服,作嘔作悶咁
本來都plan左呢日食我最鐘意o既Zen日本料理架嘛
2個都冇晒胃口去食野
不過去到Siam,Jerry唔到我掃興就係food court搵個位置坐低休息
叫我去百貨行多一陣
咁我就用最快o既速度去買多幾套underwear
就立即同Jerry返酒店坐多一陣


然後就call的士由酒店出發去機場打道回府啦
4日o既行程話咁快就結束,好唔捨得走呀
Jerry仲講定,下年再有特價ticket時要再黎添 ^^
今次我o既收獲好豐富 (其實我去親曼谷都收獲豐富架o勒)
同埋2個人去旅行o既感覺真係好好
因為feel到Jerry真係每樣都特別為我著想,唔想我唔開心
唔知幾時又可以再2人行呢?
可能要等到honeymoon lu XDDDDDDDDDDDDD





沒有留言:

張貼留言