搜尋此網誌

2010年1月16日 星期六

3V之花絮 (2) - 室內 + 空中花園

景點:室內 + 空中花園 攝影師:劉老師
化粧:惠惠
助手:小玉

一早起身,見到藍天與白雲
心情真係超級的好
去食少少野就行過去3V啦
3V的確係貫徹始終, 早一日我問佢地邊個幫我拍
佢地都唔答我, 話要拍攝當日早上才知
但一去到.........May話我知係劉老師時
簡直開心死我了

由於我要拍空中花園因此要立即化粧
第一時間拍完先出去華僑城
惠惠都好快手
咁幫我化好粧然後set左我想要的髮型後
就出去空中花園先
由於時間好趕
,第一個造型我係冇影到的
但我自己都好鐘意我同Jerry o既造型

一開始劉老師就問我想要d咩style
我就話我拍些甜d 同埋有些要cool d o既感覺,然後就開始出去影啦
拍攝期間,劉老師偶然都會比d相我地望一望
我睇左好幾張都好開心
因為真係影得我好靚 (又黎自己讚自己啦)
影完空中花園就入返室內拍
一切都拍得好順利
期間劉老師不停咁讚我地,讚我地表現好,拍出黎效果好捧
嘻........我諗呢個係佢o既拍攝風格黎o既
好似杰杰咁,佢都好鐘意一路拍一路叫我地"唔好嬲"

呢兩個就係我選的室內景





2 則留言:

  1. hi~你d造型好靚呀.我都係join左3v,但仲未影.我想問下你係咪只係join一日影華僑城果個package?你係咪有影空中花園呀?因我都好想影空中花園,但3v話影東部的話不能影空中花園,因當日我地一去到要化完裝就要出發去東部,所以不能拍空中花園,話拍完以經係夜晚,所以唔可能影到空中花園>.<
    [版主回覆01/17/2010 08:13:00]多謝你呀...係呀, 我係影一日華僑城+室內架 其實你可以預早同佢地講你想先拍空中花園先 佢地會盡量安排架o勒, 不過一早時間會好趕囉 但等到拍完華僑城先返3v就一定拍唔到空中花園

    回覆刪除
  2. 多謝你呀..你係咪影完空中再去東部,之後先返去影室內架?
    因3v同我講一係影空中一份影室內,我想影空中多d,問佢可唔可以影完空中先出發,佢都話唔得...死啦..我而家訂都比埋,唔知佢仲會唔會比我兩樣都影晒呢...你當日係搵邊個sales架??
    [版主回覆01/17/2010 18:18:00]其實除左我係咁之外, 我見都有人可以先拍空中花園架喎, 你試下搵may / yoyo / sandy佢地問下, 我通常搵佢地問野的

    回覆刪除