搜尋此網誌

2010年1月28日 星期四

再戰婚紗街 (下)

一路行到金巴利道街尾
終於見到 VA ET-VIENT FASHION (地址: 金巴利道88-96號地舖C、D&E)
入到去見到三個人坐係度
之後兩位姐姐就過黎同我介紹o勒
舖頭唔算好大
放禮服o既衣櫃都擺滿晒禮服
略略睇左佢地d相簿,然後就問價錢啦
租一件HK$1,580,租兩件HK$1,580 x 2 = HK$3,160
呢個係全包價錢 (恤衫除外),租期為四日三夜
所有禮服都冇分grade的
約好左時間再黎睇清楚

之後就去MODE  (地址: 金巴利街1B號恆港中心11樓全層)
我之前問過佢話係"韓國街"
咁我有印象去過,咪又再搵囉
點知都係搵唔到,唯有再打去問清楚由邊度轉入去
原來係o係金巴利道夾天文台道果個位置轉右下一個街口就係
上到去,咁岩有個男仔係度試緊禮服
嘻...我可以乘機睇下d款式
然後一樣係坐係度睇下相簿,再望下實物咁啦
呢間o既package 竟然平過上環果間架喎
Package A (1件) - HK$1,380 (黑色平腳)、HK$1,780 (黑色燕尾)、HK$1,980 (其他)
Package B (2件) - HK$2,980 (無分grade)
配件每set加HK$200
價錢唔算貴,3千多元就可以租兩套型仔D o既禮服
我又覺得幾值得
所以又約左時間黎試身
唔叫Jerry試下真係好難想像佢著燕尾好唔好睇


幫Jerry book左兩個時間去試衫
最後當然都要幫自己去睇下啦
由於我上次hold package果時,只係hold左一件晚裝
所以我都要約定一日去confirm埋其他禮服啦
去到Charming Image,由於有兩個女仔試緊衫
所以都要等左一陣先有人有時間招呼我
然後好快咁約埋23/2晚去試
順利坐左一陣係電腦前睇佢地d晚裝款
不過佢地都係話file裡面d相未係最新的 (但點都新過佢地webpage果d XDDD)
然後再"目及"下d男禮就過去睇下主婚人o既禮服
依家佢地開多左間舖頭專租主婚人的 (之前只係o係fitting果個地方擺架咋)
多左好多款式,而且都幾新潮,唔係老老土土果d
有d似be queen果d style架
睇黎都應該岩我媽咪同未來99 o既
然後...............任務完成,撤退......................


沒有留言:

張貼留言