搜尋此網誌

2010年5月24日 星期一

準新娘聚會 @ 22/5

期待很久的準新娘聚會又到啦
今次多左好多新面孔
有d係esd新加入o既,有d係o係我個blog認識o既
我地o既聚會出席人數亦由第一次o既3位 (呢次我都冇去)
第二次o既9位、第三次o既8位
跳升到今次o既13位靚女啦


(上左起) Zoe, Serpia, Carmen, Sharon, Circle, Carrie, Yuki
(下左起) Mei, Jenny, Cecila, Kati, Kalina, Jessica


由於今次咁多人
所以我聽取左Mei o既意見,搵間酒樓可以坐圓枱圍埋一齊傾計
咁我就決定左去我去過的“上樓”
因為之前去呢度食飯都傾到好夜
冇人會趕我地走喎,又免茶芥同加一
本來我訂座時問佢可唔可以坐房架
但佢地話坐房就要食指定套餐,要成2千幾蚊
咁我就話由得佢啦
點知佢地都安排左間房比我地坐
13個女仔傾到停唔到呀 XDDDDDDDDDDDD
今次部份靚女仲傾到成11點幾先捨得走添
其實仲有3個多月就到大家o既婚期啦
所以睇黎下次gathering就會係過晒大家婚期之後lu


另外.......出席左聚會o既靚女,如果未有我fb的話請pm我,等我比返你地呀 ^^
keep contact


沒有留言:

張貼留言