搜尋此網誌

2010年5月29日 星期六

好有緣呀 ^^

真係估唔到我同某對couple咁有緣架
首先係我yahoo blog同準新娘有交流
然後再係esd 3V topic內識埋佢老公
到後來知道我地將會係同一日到3V影相
我已經好驚喜架o勒
仲記得我地影相當日因為天氣唔好
淨返我地2對冇取消拍攝
我地就好似相依為命咁
一齊加多一個package去世窗影
一齊祈求影相時祈求天氣唔好再變差
哈哈~~佢地都係Carmen & 跳跳虎啦 ^^
估唔到我地o既緣份仲未完喎

另外我想提o既係blog+esd友..............Cammy
我同Cammy都識左好耐架o勒
我地仲約埋7月尾一齊去3V影單人照添
而且仲成日交流好多籌備婚禮o既事情
但一直都未有機會見面

今日我地終於有機會碰面啦
因為我約左同佢上一上MODE (我借卡比佢去Chop印 ^^)
差唔到約定時間Cammy就打比我啦
我就叫Cammy唔係係條街等我啦
叫佢上去先
然後佢都同我講佢約左朋友所以都會上去先
咁我就立即由酒樓行去約定地點
一去到MODE,第一時間同Cammy打個招呼先
哈哈...然後我就八一八正在試衫的一對couple啦
點知.........原來佢地就係我先前提過的Carmen & 跳跳虎
超級興奮呀
我立即雞啄唔斷咁同佢兩個傾計
仲冷落左Cammy添
傾左一陣後見留意到Cammy o既dad & mum原來都係度
所以同佢地打埋招呼後
我就要返酒樓接返媽咪同99
準備係試衫啦


估唔到我再由酒樓行去不利期間
又撞多佢兩個一次
真係有緣
哈哈~~~~~~


沒有留言:

張貼留言