搜尋此網誌

2010年5月19日 星期三

近期看的三套戲

成日掛住搞wedding o既野
好少寫其他野添
wahahahahaha...等我扮下影評人
講下近排睇過o既戲先得
呢一個月內,我總共睇左三套戲
依家本地製作開始有返D質素
的確多左吸引力,令我肯買飛入場睇
我分別睇左黃百鳴o既《葉問2》
同埋彭浩翔o既《志明與春嬌》&《維多利亞臺號》

《葉問2》完全係因為睇左第一集所以先會再入場睇
但真係好失望
首先我不嬲都麻麻地鐘意甄子丹架o勒
唔覺佢演技有幾好,可能葉問原先就係一個感情平淡o既人卦
所以感覺佢冇乜感情起伏,黎黎去去得一個樣
熊黛琳比上一隻更花樽
出場唔係食飯就訓覺 XDDDDDDDDD
好彩多左個黃曉明搞下事先令套戲冇咁悶
不過又係果d橋段,真係拍到爛
又成日見到穿崩,地上最強男人用替身 = ="
真係滴汗
所以....我認為唔值入場睇

然後就係期待的《志明與春嬌》&《維多利亞臺號》
呢2套都係由彭浩翔執導的兩套三級片

《志明與春嬌》......起初唔明點解列為三級
後來先知因為粗口多,所以過唔到關
雖然我唔食煙,但可能身邊有好多人都食啦
所以睇《志明與春嬌》都有d共鳴
而且套戲夠寫實,戲中男女主角所發生o既事
我諗係你身邊都可以見過
最鐘意果part就係講楊千嬅同埋谷祖琳陪另一個fd等net fd
好搞笑....又講得好中喎

最後就係尋晚睇o既《維多利亞臺號》
呢套戲未上畫前已經好多新聞
又話佢有幾血腥、又話佢嚇暈人
套戲又岩岩食正近期大熱話題......樓市
所以我最期待呢套
的確裡面講o既野正正係依家大家都面對o既問題
彭浩翔寫何超儀瘋狂o既地步
的確諗唔到
大量殺人場面,其實都算幾血腥
但要比較的話,我覺得《SAW》咁多集都較恐怖
何超儀殺得興起時,加插一d黑色幽默
唔洗大家長期處於緊張中
呢樣做得幾好
但可惜套戲太短,講何超儀o既內心世界唔夠深入
而且有d犯駁
最血腥果幾幕又cut鬼左
早知我都係度DVD出先睇啦....起碼係足本

總括黎講,彭浩翔2套戲備受好評之原因
都係因為夠寫實
講中大家心裡面果一句
但...咁多套彭浩翔o既戲...我最鐘意始終係《公主復仇記》 ^^


5 則留言:

  1. 維多利亞臺號我唔敢睇,最怕睇到d血淋淋既野...
    [版主回覆05/19/2010 18:28:00]我係大膽仔...咩都夠膽睇架 XDDDDDDD

    回覆刪除
  2. 我都有睇志明與春嬌呀..... 我覺得又唔係話好粗口啫....haha 啲粗口順口得嚟又唔覺"銀"耳.... 其實呢啲 language 先最真實....ha 但睇完呢套戲呢.... 之前同朋友去渡假屋慶生 仲買咗雪糕蛋糕.... 跟住我地真係倒晒啲乾冰去 toilet 呀..... 真係好壯觀架......
    [版主回覆05/19/2010 23:30:00]哈哈...唔怕肉酸講你知, 我平時同男友相處都係咁架, 所以先更加覺得佢寫得真實 我都想學佢玩乾冰呀, 但....暫時仲未幫襯佢買雪糕 XD

    回覆刪除
  3. 平時同男友相處都係咁?!.......估唔到喎....
    [版主回覆05/20/2010 00:45:00]wahahahahaha...失禮晒

    回覆刪除
  4. 你都有睇saw呀?我係超級鍾意saw呀,因為我好鍾意佢個故仔唔睇到結局都估唔到係點!!!!
    btw,公主復仇記又係超好睇呀,表現咗女人o既另一面呀!!!!
    [版主回覆05/20/2010 12:30:00]saw真係超正呀~~~聽聞有第7集喎, 不過講真, 最好睇始終係第1集...拍咁多集, 有d橋段始終會翻炒, 但再拍o既, 我都會繼續睇 ^^

    回覆刪除
  5. 葉問 2 冇第一集咁好睇,不過都唔錯
     
    是呀 熊黛琳次次出場都係食飯  
    [版主回覆05/20/2010 14:16:00]仲有生仔 XD

    回覆刪除